MariaLicious

Alla inlägg den 11 november 2008

Av Maria - 11 november 2008 22:51

gööööör orolig.. Busan har spytt en massa idag så fort hon fått nå i magen så har det kommit upp typ...

Stackars liten..

Och nu nyss så spydde hon upp lite blod oxå... Gahhh hur rädd blev jag inte då... Ringde Busan´s husse direkt.. men vi bestämde oss för att avakta efter jag läst lite på internet.. det kan tydligen bli så om hunden spytt mycket.. blodkärl i halsen som går sönder när hunden tar i när den spyr...

Guuu lilla gummsan... blir så rädd.. Hon får verkligen inte bli sjuk.. =/

Så nu ska hon inte få så mycket som en smula... bara dricka vatten!... så får vi se om det är bättre imorn...

För hon är ju pigg och så annars så kan ju inte va nå allvarligt.. (peppar peppar ta i trä)...

Gahhh hur ska man få nå sömn i ögonen i natt då... *knas*

Av Maria - 11 november 2008 22:06

mig på och måla röda naglar.. har faktiskt inte haft det sen jag va liten.. typ 8 år eller nåt..

Har inte riktigt gillat röda naglar... men what a fuck det funkar jööö HeHe..

Köpte Depend nr19 idag... Nice va?!

Av Maria - 11 november 2008 10:12

för Busan..hon började helt plötsligt spy upp all mat igår när vi skulle gå och lägga oss.. lilla plumpsan då.. *krama*...

Sen har hon vart orolig hela natten så man har inte fått mycket sömn inte.. så ska gå och vila lite nu har jag tänkt..!

Sen spydde hon igen imorse... men då kom det bara slem och galla... stackars liten... undra va det är nu då?!... Hoppas det inte är nå jävla benbitar som har fastnat... Hon hade nämligen hittat ett köttben ute (vem f*n slänger sånt ute IDIOTER) när hon va hos sin husse.. men han hade väl lyckats fått ut nästan allt.. och sen gett henne massa sparris.. men men man vet aldrig *orolig*...

Näää hon får inte bli dålig min lilla tjej... =/

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards