MariaLicious

Alla inlägg den 10 november 2008

Av Maria - 10 november 2008 17:46

piss väder det är ute alltså... det regnar och blåser som bara den... nästan så Busan lättar ovanför marken när man är ute och går...

Gött det va att få hem den lilla limpan.. saknat henne så... Och Nova blev oxå mycket gladare... tror hon saknat sin vän förra veckan!


Jag och Daniel va till maxi idag och handla lite smått... och ett gutiar hero till playstation3 fick oxå följa med oss hem... HeHe.. shit va svårt det va.. men för han va det ju rena barnleken...(han är ju kung på vanlig gitarr såååå) Fuskigt värre!!... Ska öva som en tok när han är i skolan imorn HaHa...så är jag nog värsta proffset sen.. HaHa eller hur ;) 

Dax och fixa foooood till doggisarna ....see ya

Av Maria - 10 november 2008 10:09

med att vakna upp ur en hemsk mardröm.. ush känner mig fortfarande lite omskakad... hatar verkligen att drömma mardrömmar =/

Så bra start på dagen liksom NOT... men men..

Ush jag känner mig riktigt trött på allt och inget just nu... känner hur depression kommer sakta krypande längst ryggen... Bläää va jag känner mig kass idag... skulle gärna bara vilja dra täcker över huvudet ,men det vågar man ju inte =/ vill inte drömma så igen.


Idag kommer Busan tebax det är trevligt i alla fall saknat den lilla tjejen... men ojoj vilket liv det kommer bli här hemma ... Gahhh orkar jag det??!! *snyft* inte idag i alla fall.. men men va gör man...?!


Ska posta tradera paket idag så det blir gjort och sen ska jag även betala lite tradera vinster... Hade turen att vinna ett sånt där antidrag selé till Nova igår *lycklig*.. så nu jävlar är det slut på cirkusen när vi är ute och går... Så det så!!

Fuck va trött jag äääääääär......

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards