MariaLicious

Alla inlägg den 6 november 2008

Av Maria - 6 november 2008 23:30

Man orkar inte alltid leka och stoja säg *ler*

Av Maria - 6 november 2008 23:22

va duktig jag har varit idag... har sprungit som en tok i tvättstugan från kl 17.00 till 22.00 Och nu är allt..ja precis allt upptvättat =)

Känns så gött...

Hann till och med byta sängkläder i sängen och dammsuga alla rum.. det ni.. HeHe...

Finns tydligen lite energi i mig ibland ändå ;)

Så nu kan man lägga sig och sova med gott samvete i alla fall...


Till nåt tråkigt.. morfar ligger inlagd på sjukhuset och mår inte så bra =(

Ush han börjar ju bli gammal och ja då orkar ju inte kroppen lika mycket längre...tyvärr

Men jag hoppas av hela mitt hjärta att han kommer hem igen och får vara frisk!!

*Tänker på dig morfar*


Av Maria - 6 november 2008 13:17

inte lätt att gå upp alltså... ohhh va jag ville ligga kvar i den varma sängen men men vovven min ska ut + att jag hade ett läkarbesök idag...


Ush känner mig riktigt slut idag.. ingen skojig känsla och så har jag tvättstugan hela kvällen toppen NOT , men det måstes verkligen, har jätte mycket som behöver tvättas.. massa hundfiltar och mattor.. Gahhh orkar inte!!!

Nån som vill göra det istället för mig please.. ni får f*n 100:- spänn HeHe

Såååå någon?!


Oh va trött jag är.. funderar starkt på om man kanske skulle ta en liten tupplur orkar inte detta annars... men tar jag det så vet jag redan nu att jag ej kommer somna i natt istället =/

Jobbigt läge *knas*

Av Maria - 6 november 2008 00:14

Japp blev lite nytt utseende här i bloggen.. va lite trött på den gammla och ville förnya mig lite så här mitt i natten... Är man nattuggla så är man =)

Jaja blev i alla fall lite nöjd.. Ville att bakrunden skulle va lite bättre men detta va det bästa jag kunde göra hittills..!!

Tycker det är så enormt vackert med änglavingar...*love*

Skulle lätt vilja ha två vingar tatuerade på min handled..men fegis

som man är så kommer det nog aldrig bli av ... *snyft*

Jaja.. men visst blev det lite fint i alla fall ?! ;)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards