MariaLicious

Alla inlägg den 20 november 2008

Av Maria - 20 november 2008 17:58

fy f*n va jag hatar dessa dagar (mensveckan) i månaden.... Gahhhh

Har sån mensvärk nu så jag typ dör... *gråter*

Och inte tycks min lilla vän(ipren) hjälpa heller... What a fuck...!!!

Oh va ska man drabbas av mens för.. va ska det va bra för liksom.. kunde inte grabbarna få detta istället... *morr*

Min lilla vän denna vecka.. ;)*tur*

Av Maria - 20 november 2008 12:37

irreterad och sur på killen... Blev bråk igår om en grej som inte ens hade behövt bli bråk om...

Så irreterande när han aldrig kan stötta en och sånt.. utan hela tiden krångla sig ur så fort en situation blir lite jobbig eller nåt..

Han kunde liksom inte ens ta en diskussion igår om själva grejen.. utan direkt bara jag vill inte veta nåt ,jag vill inte bli inblandad,jag tänker göra allt för att motarbeta dig osv... Gahh kan man bli galen eller?!

Varför ska "alla" va så jävla fega....??? ...man måste väl rycka in när någonting är fel eller... ska man bara gå och stänga både öron och ögon så fort det är nåt som är jobbigt... Guu bli så sne!


Och sen nu då får nå jävla mess av han... säger varken hej eller nåt i det.. stod bara åker hem lägger mig... såå what ... varför skrev du då!!!!

Han sa ju inte ens hejdå imorse... tycker jag man kan göra fast man är lite osams... men men vill han fortsätta bråka så fine for me..!!!! *IDIOT*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards