MariaLicious

Alla inlägg under november 2008

Ush

Av Maria - 18 november 2008 15:25

dax för diskning.. hatar verkligen att diska... =(

Men nu börjar det bli sån där jätte disk igen så bara att sätta i gång...

Jaja .. ha så skoj ni...!! själv ska jag stå som en hemmafru nu i nån timme eller två... *snyft*

Av Maria - 18 november 2008 12:59

inte bloggat på tre dagar... fy på mig...!

Men det har liksom inte funnits nån tid... =/ känns som man vart as stressad hela helgen.


I lördags blev det ju utgång med killen och hans jobb... va väl trevligt..men ush va jag ogillar att dricka alkohol..man får typ tvinga i sig lite så man i alla fall slappnar av lite HeHe...

Men vi åkte hem rätt tidigt ville inte att Nova skulle va hemma själv så länge för vi stack ju nämligen redan vid kl 18.00

Och i söndags vart det kalas.. va hans farmor som fyllde år så va där och käka och fika lite...

Och igår ja då försvann bara dagen tycker jag.. hann inte med ett skit.. för satt i bilen den mesta tiden för killen va tvungen att fixa en bok och den fanns bara att köpa i Eskilstuna så tog en färd dit... men Daniel och körorientering passar inte ihop så klumpot körde ju fel tre ggr.. *asg* så går det när man inte lyssnar på sin tjej...!!!

Men vi kom ju fram till slut i alla fall...

Ja det var vad man hann med dessa tre dagar... =)

Av Maria - 14 november 2008 23:24

har man inget att säga.. så är det!

Kollade ni på idol ikväll då?!... rätt kille åkte ju ut om man säger så...

Person med mindre personlighet och ja allt sånt där får man ju leta efter...! Han hade ju verkligen ingenting... va total genomskinlig tycker jag!


Jaja ...vilket skit babbel... Ska nog spana på några sex and the city avsnitt...och sen blir det sängen *gäsp*

Av Maria - 14 november 2008 12:34

och bara regn regn och åter regn... Gu så trist det är!

Hade ju tänkt ta ut hundarna på en riktigt långpromenad idag... men det lär ju inte bli av för att Busan hon hatar att va ute i sånt här väder(fast hon har 100 små jackor på sig) så henne får man dra runt kvarteret när hon ska ut.. medans Nova bara plaskar omkring HeHe... där är det en hund som inte är rädd för lite väder i alla fall..

Så får se kanske drar ut med Nova en sväng själv bara så får väl löjlpottan stanna hemma HeHe...


Ska ta och göra mig iordning nu.. för Daniel kommer snart hem och då ska vi dra iväg och spana efter present till hans farmor... Lite shopping är alltid lika trevligt.. =)

Så dax för en dusch.... *HÖRES*

Av Maria - 13 november 2008 23:55

Jag bara älskar den här låten.. och jag älskar även gruppen..!

  *LOVE IT*

30 secunds to mars-The Kill

Av Maria - 13 november 2008 23:34

jag hann med en färgning va håret idag i alla fall... men shit va fel det blev.. Hallå det blonda jag hade i håret blev ju för f*n GRÖNT... Gahhh hur kunde detta hända?!   ... Hade ju tatt en färg som skulle bli ljusblondmed slingor stod det... Men näää du snacka om att bli lurad... Blev istället lite grön(eller ja mycket) och sen lite halv röd/blond... *knas*

*storgråter*... och jag som ska ut på lördag oxå... blir väl mössa då.. HeHe..

Näää men trist när inget går som man vill... så får väl vänta nån vecka eller två så får jag slänga i hel blond färg i huvudet igen... För detta är då inte fint!


Imorn blir det troligtvis stan med killen.. vi ska leta efter nå fint till hans farmor som fyller 70år i helgen... Nån som har nå tips som kan glädje en 70årig liten "tant" HeHe... så säg gärna till! ;)

Av Maria - 13 november 2008 16:06

massa rolig post i lådan idag.. =) Novas reflexväst kom och Busan´s scarf och Novas antidrag sele... va inte lite grejer inte..!

Reflexvästen va lite liten men den funkar tills jag hittat nån annan sen får jag väl sälja den...  och antidrag selet va för stort ... men jag va nyss ut med det för att testa om det ens funka på Nova som drar som en tok när man är ute... och visst funka det... Ojoj va som att gå med en annan hund.. =)

Så får väl fixa ett i rätt strl och använda detta tills jag skaffat nytt och sen får jag väl sälja det med... !!

HeHe känns som promenaderna blir mycket roligare nu... *ler*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards