MariaLicious

Alla inlägg den 3 november 2008

Av Maria - 3 november 2008 17:27

önskar att han vore en hund... HeHe..

Titta va avunsjukt han spanar på när de leker *asg*


Av Maria - 3 november 2008 14:33

Till alla ni som är hundägare där ute ..

Detta problemet med att ta upp efter sin hund... Vad är problemet??

Jag vet ju att det finns många som är som jag som alltid tar upp efter sin hund.. men så finns det dom som låtsas som det regnar när deras hund bajsar...*skakar argt på huvudet*

VARFÖR liksom??..

Vad är det som är så jobbigt... *vill de inte böja sig ner?! *för dyrt med påsar?! *Får spy känslor?!

Ja vad finns det mer för anledningar... Men jag tycker är det inte både

dyrare och äckligar och jobbigare att strunta i det och sen promenad nummer två så trampar hunden/ägaren i det och sen sprider runt det hemma på nya dyra mattan eller soffan... Ja nu ångrar ni er att ni

inte böjde er och plocka upp den där korven va va VA VA va???!!!

Så händanefter plocka upp efter er hund... !! För jag vill då slippa kliva

i det ..och gärna mina hundar med !!!! 

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards