MariaLicious

Alla inlägg den 26 november 2008

Av Maria - 26 november 2008 22:30

denna dagen snart slut då.. och vad har man fått gjort ja inte ett piss HaHa.. jag är ju f*n helt otrolig...

Har typ bara snurrat omkring här hemma tittat på Tv och sprungit ut med hundarna...ja det är väl vad jag har gjort... *suck*


Skulle nog behöva en rejäl spark i röven tror jag HaHa.. men tyvärr tror jag inte ens det skulle hjälpa mig att få mer fart just nu.

Får hoppas på bättre lycka imorn... *håller tummarna*

=)

Av Maria - 26 november 2008 17:47

Ja det är viktigt att hålla vakt här omrkring...Thihi

 Systrarna span in action ;)

Av Maria - 26 november 2008 14:50

detta fina armband som jempa.se tipsade om på sin sida...så tack för tipset...=)

Ni som oxå vill beställa detta.. gå då in på leshop finns i två andra färger och kostar bara 119:- *najs* eller hur?!

Denna färg blev färg blev det för mig... sååå god jul Maria ;)

Av Maria - 26 november 2008 13:25

om jag kommer orka göra någonting idag heller... Hum ja det är ju väldigt bra för min stress som kommer va maxad i helgen nu i stället då... Bra maria bra...!!!

Men va gör man...orkar bara inte + att jag har nada lust liksom!


Funderar på om jag ska sätta mig i soffan och spana på antingen en film eller så en massa sex and the city avsnitt(fick ju skolådan av min underbara kille *love*för ett tag sen).. Hum svårt val!

Funderar oxå på att fixa naglarna i nån ny färg så man känner sig lite fräschare åtminstone HeHe...

Jaja får se va jag hitts på... ;)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards