MariaLicious

Alla inlägg den 19 november 2008

Mmm

Av Maria - 19 november 2008 23:17

ja då har man vart och hälsat på morfar idag på lasarettet... Ush inge skoj.. Känns så jobbigt att se han när han är så sjuk...=(

Vill bara att allt ska bli bra.. men det tycks inte bli så..*gråter*


Världen är bra orättvis ibland...

Av Maria - 19 november 2008 13:02

lite grann i alla fall... shit va hundhår det va ... Gahhh... och min dammsugare är ju inte av den bästa sorten om man säger så... den suger väl typ upp hälften som ligger på golvet plus att den låter som om den håller på och blir mördad!

Guuu alltså dax för en ny golvkompis tror jag bestämt!... är ju inte meningen att man ska bli döv varje gång man måste dammsuga lite HeHe

Nån som har lust att sponsra mig med lite cash till en ny?! ;)


Sitter även och väntar på att min mamma ska komma in till stan och hämta upp mig och Nova... för sen ska vi till Köping och hälsa på morfar... Hum får se hur detta går... känns skit jobbigt =/ men men man får försöka tänka på nå annat! That´s life liksom


Av Maria - 19 november 2008 12:02

HeHe vem vill inte ha en liten puss 

av den lilla nos... *ler*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards