MariaLicious

Alla inlägg den 2 november 2008

Av Maria - 2 november 2008 22:05

spökar hemma...=/

När jag va i duschen idag och killen va och köpte mat så kom Nova plötsligt in på toan livrädd.. Såg att hon hade blitt riktigt skraj för nåt men visste ej vad...

Så när jag duschat klart så ser jag att lampan över köksbordet har tändts... Hallå hur kunde det hända.. ??!! *spokyyyy*

För en lampa kan väl inte bara tända av sig själv eller?!

Så undra vem det är som är här och hälsar på ibland... HeHe


Föresten så började dessa spökerier redan igår... jag kände mig nämligen oerhört iaktagen när jag stod i köket.. så jag va tvungen att vända mig om stup i kvarten medans jag sköljde ur glasen för att se så ingen stod bakom mig... Jag blev inte jätte rädd men det va lite obehagligt...

Gahhh är det halloween så är det HeHe...


Tror ni på andar/spöken eller vad man nu ska kalla det? 

Av Maria - 2 november 2008 18:02

maten nyss och gissa vad min älskling hade med sig till mig... =)

Jo Mc feast och company... Ohhh kan man bli mer en underbar *ler*

Va såååå gottt

Tack min älskling sånt där gillas starkt**

****LOVE YOU****

Av Maria - 2 november 2008 17:07

och jag är otroligt trött och lite smått utråkad...

Hungrig är jag med... men ska snart äta... daniel är och fixar mat.. blir lasange...men vette f*n om jag gillar den för det är tydligen sån där lasange som man fick i skolan.. ush.. men men det går väl kanske i... är AS hungrig!!

Och Mc d vägrade han köpa till mig..  taskmört!! =(


Snart dax och sätta sig framför TV:en... är ju alltid massa att se på söndagar nu förtiden.. sånt gillas skarpt ..

Så dax att röra sig till soffan och vänta på maaaaaat...

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards