MariaLicious

Alla inlägg den 23 november 2008

Av Maria - 23 november 2008 16:17

slut då... men den har gått rätt sakta tycker jag... jag har faktiskt vart en dag före hela helgen så irreterande.. snacka om snurrig huvudet HaHa


Snart dax för matlagning tänkte jag blir tonfisk/broccoli gratäng idag *mums*...men Daniel är inte så förtjust i det tyvärr han tycker ju att tonfisk är rena kattmaten...Hallå det är ju mums jööö + jävligt nyttigt.. men men han får tvinga i sig det helt enkelt *ler*


Båda mina älsklingar har stuckit ...Daniel bestämde sig nämligen för att springa spåret nu så han tog med sig Nova som sällskap... Bra det får det där yrvädret(Nova alltså) lite motion HeHe...+ att jag slapp ge mig ut i vintervädret *brr*

Näää nu ja ska spana lite bloggar sen mat och ja sen börjar ju snart Tv.en(gillar söndagar nu för tiden)med fullspäckat schema!!

Av Maria - 23 november 2008 16:16

man inge mer än häng sovandes på husses axel... *ler*

Se såååå söta de är ;)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards