MariaLicious

Alla inlägg den 18 november 2008

Av Maria - 18 november 2008 23:36

av disken idag... så nu är det diskfritt här hemma... sååå skönt!

Ska strax ta och hoppa i kojs för imorn ska jag till köping och hälsa på morfar som ligger på lassaretet...Ush får se hur det går.. känns skit jobbigt!!

Nova ska oxå följa med men hon får ju aå klart sitta kvar i bilen...

Nää ska spana på ett The hills avsnitt nu sen bingen...

*over and out*

Ush

Av Maria - 18 november 2008 15:25

dax för diskning.. hatar verkligen att diska... =(

Men nu börjar det bli sån där jätte disk igen så bara att sätta i gång...

Jaja .. ha så skoj ni...!! själv ska jag stå som en hemmafru nu i nån timme eller två... *snyft*

Av Maria - 18 november 2008 12:59

inte bloggat på tre dagar... fy på mig...!

Men det har liksom inte funnits nån tid... =/ känns som man vart as stressad hela helgen.


I lördags blev det ju utgång med killen och hans jobb... va väl trevligt..men ush va jag ogillar att dricka alkohol..man får typ tvinga i sig lite så man i alla fall slappnar av lite HeHe...

Men vi åkte hem rätt tidigt ville inte att Nova skulle va hemma själv så länge för vi stack ju nämligen redan vid kl 18.00

Och i söndags vart det kalas.. va hans farmor som fyllde år så va där och käka och fika lite...

Och igår ja då försvann bara dagen tycker jag.. hann inte med ett skit.. för satt i bilen den mesta tiden för killen va tvungen att fixa en bok och den fanns bara att köpa i Eskilstuna så tog en färd dit... men Daniel och körorientering passar inte ihop så klumpot körde ju fel tre ggr.. *asg* så går det när man inte lyssnar på sin tjej...!!!

Men vi kom ju fram till slut i alla fall...

Ja det var vad man hann med dessa tre dagar... =)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards