MariaLicious

Alla inlägg under november 2008

Av Maria - 26 november 2008 13:25

om jag kommer orka göra någonting idag heller... Hum ja det är ju väldigt bra för min stress som kommer va maxad i helgen nu i stället då... Bra maria bra...!!!

Men va gör man...orkar bara inte + att jag har nada lust liksom!


Funderar på om jag ska sätta mig i soffan och spana på antingen en film eller så en massa sex and the city avsnitt(fick ju skolådan av min underbara kille *love*för ett tag sen).. Hum svårt val!

Funderar oxå på att fixa naglarna i nån ny färg så man känner sig lite fräschare åtminstone HeHe...

Jaja får se va jag hitts på... ;)

Av Maria - 25 november 2008 23:23

För mycket tankar..för mycket stress...

Nej nu testar jag att hoppa i säng...jag gör ändå inget vettigt!

zZZZzzzzzzzzzzzzzZZZZzzz

Av Maria - 25 november 2008 17:35

får ju ingenting gjort här hemma och snart är det första advent... Gahhh vadå panik panik panik!!!

Nej imorn får jag helt enkelt ta en hel dag och fixa minst två rum här hemma...

Vill ju få det lite julfint i alla fall.. även fast det inte blir så mycket jul här hemma(pågrund av diverse tråkigheter)som det vart åren innan..men men.


Sitter och väntar på att Daniel ska komma hem så ska vi sticka och handla lite plus att jag även behöver skicka iväg ett tradera paket!...

Så hej så länge*


Av Maria - 25 november 2008 12:49

promenad med hundarna... Det va då sista gången jag går ut med dem båda samtidigt... Fy f*n den ena better sig ju värre än den andra!

Snacka om att jag fick bita ihop så inte tårarna bara skulle spruta!..

Busan lyckades slita sig ur kopplet och satte fart efter en person som nyss hade gått förbi hos... och försöker bita henne i byxorna.. alltså då va droppen nåd... fick tag på hunden och läste lusen av dem båda... de bara titta på mig och satt som ljus när jag sa det ena efter det andra till dem.

Fy f*n *gråter*... går ju inte detta längre, bara att börja inse.. jag kommer ju absolut få en anmälan på mig om Busan.. herre gu.. och klart man inte kan ha en hund som attackerar folk..

Men messa Busans husse direkt... vi får anmäla oss till nå hundträning och se om man kan få bort det där problemet med hennes osäkerhet till andra människor och går inte det då får vi nog överväga att ta bort henne... =(

Fy.. ush orkar inte ens tänka på detta...!!


Och Nova har jag anmält till privatträning nu på en gång... Hon ska gå som ett ljus i kopplet hädanefter... annars kan jag inte ha kvar henne heller! =(

Nej nu känns det verkligen tungt..... *Pisss Liv*

Av Maria - 24 november 2008 18:14

chokladbollar för hela slanten.. HeHe... shit va gött det kan va ibland... Såg till och baka dubbelsats så det räcker ett tag *ler*

Visst ser de väl goda ut... ;)

Av Maria - 24 november 2008 17:35

vilken långpromenad det blev med Nova... =) Så nu är både hon och jag helt slutkörda HeHe...

Vi gick i raskt tempo i över en timme.. inte dåligt det inte... jag kunde riktigt höra hur fettet brände ;)

Vi tog även en tur förbi killens place... ojoj.. vilken rövarkula det va där må jag säga.. man skulle kunna tro att han haft inbrott.. HaHa... behövs en rejäl städning där kan jag lova.. får väl ta och hjälpa han nån dag här framöver...!


Nu ska jag ta och baka lite... va det blir får ni se sen.. HiHi...

*kjami*

Hum

Av Maria - 24 november 2008 14:36

inte så mycket bättre idag inte... men men

Sitter här och försöker bestämma mig om jag ska orka ha tvättstugan nu kl 15.00 eller om jag ska försöka byta till en annan tid... HaHa vilket problem jag har va?! NOT... nää men tror inte jag orkar idag.. =/


Är troligtvis sams med killen igen.. messat lite och han va i alla fall inge sur längre så.. är väl lite lugnt i alla fall.. Får se om vi ses idag!

Näää *gäsp*... blir det inte tvättstugan så tar jag och går en långis med Nova i vintern *ler*... hon bara älskar snön den busfian... bara hon inte får mask i magen... som mamma brukade säga till mig när jag va liten och smakade på snön.. HaHa...


Och tack snälla du med Liam och Engla bloggen..för de fina orden.. det värmde ska du veta.. tack tack *ler* kjamis*

Av Maria - 24 november 2008 01:46

alls bra just nu... livet känns verkligen hopplöst för tillfället.. eller ja så känns det ju typ jämnt ska inte ljuga här inte.. =(

Varför kan man aldrig få vara glad eller lycklig för?!... minns inte ens hur det känns längre!

Och just nu är det verkligen värre än värst...kan inte ens sova så piss mår jag!.. en miljon tankar som snurrar i huvudet!

Inget tycks bli bra =/

Har sån god lust att bara sticka och skita i allt just nu.. och vem vet kanske inte ens komma tillbaka...bara försvinna!


Bråk med killen igen.. sååå surt!.. tror det blir såna extra bråk nu bara för att jag mår som jag gör oxå... kan jag liksom inte ta någonting utan att det blir en stor storm av vad som helst... även sånt man kanske inte skulle bry sig om förut utan bara skratta åt men inte nå längre inte nu gråter man för minsta lilla!... Ush vet varken ut eller in längre... HJÄLP!!!

Vart är mitt så kallad liv på väg?!


Min önskelista denna jul är:

  • Att få bli glad och lycklig
  • Ha en bra relation med killen...leva ut våra mål.
  • Ta mig upp ur mitt mörka hål
  • Morfar ska bli frisk (omöjligt men vill)
  • Trivas med mig själv

That´s it.... Fuck life*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards