MariaLicious

Alla inlägg den 5 november 2008

Av Maria - 5 november 2008 23:24

och inte ett öga är tort jag lovar... Guuu så fint.. *snyft*

Av Maria - 5 november 2008 23:04

sötisar va det jag hämta ut idag... =)

Såååå fina och såååå mysiga.. Jag bara älskar "uggisar".. Har även ett par bruna som jag köpte förra året.. oh jag älskar dem..

Detta är ju verkligen en sko man inte fryser om fötterna i och sånt är ju alltid najs.

Om ni vill härmas så finns de att köpa på ellos för bara 249:- och de finns i massa olika färger ..schyssta va ?!

De är inte så stora(37.or) som de ser HaHa..bilden som gör det..!

Av Maria - 5 november 2008 22:40

avklarad då... Mmm har hunnit en del idag i alla fall ..känns någorlunda skönt i alla fall..

  • Har lagat mat
  • Diskat
  • Postat paket och hämtat ut paket
  • Fixat med Novas papper
  • Fixat med lite olika hemsidor

Ja det va väl ingen liten lista inte HeHe... bra gjort för att va lilla jag.. =)

Nää dax för sista promenixen med Nova .. så kanske det blir sängen... *gäsp* men inte riktigt trött än...

Av Maria - 5 november 2008 11:34

Chris Brown -With you

Av Maria - 5 november 2008 11:05

HaHa näää knappast... Ush har börjat sova jätte länge på morgonen igen.. inte bra ju ,jag som va så duktig här i två veckor och gick upp vid åtta.. Hum va hände?! =/


Jaha händer idag då... inte ett smack tror ja.. har ingen lust med nåt känns det som.. Bläää blääää trist dag

Nää dax för en dusch nu..

***SES***

Av Maria - 5 november 2008 00:11

jupps pakat och klart nu HeHe.. fixat alla paket som ska postas imorn.. riktigt skoj och hålla på och små pyssla sådär =) känns lite som man skulle ha en affär *skrattar*


Nu sitter killen och råspanar på valvakan på femman...fattar inte va som är intressant med det??!!... *BORING*... skulle aldrig sitta och titta på nå sånt tråk..själv ska jag nog ta och spana på nåt mycket mer intressantare nämligen ett nytt The Hills avsnitt... bästa serien eller vad... =)

CIAO

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards