MariaLicious

Alla inlägg under juli 2009

Av Maria - 22 juli 2009 17:43

har ju hållt på och solat på min ballkong nu... bäst att passa på när det är fint väder liksom... (brännan kan ju alltid bättras på liksom)...

Och nedanför min ballkong höll en kille på med sin bil... och efter han kom ut från sopphuset där han ja förmodlingen kasta skräp så fick han syn på mig... oh herre gu killen höll ju på att glo ögon ur sig *asg*... han gick vänd upp mot mig hela vägen till bilen... Alltså jag höll på att dö av garv så va ju tvungen att gå in och skratta lite... vänta ett bra tag och så gick jag ut igen .. och där sitter han fortfarande i sin bil och stirrar... till slut startar han den och börjar köra väldigt långsamt och glor fortfarande... och med världens flin... *asg*.... sen när han inte såg mig mer hörde jag hur han drog på och åkte.... HaHa herre gu jag trodde jag skulle spricka av skratt... men inte nog med det efter en tio minuter kommer han gående.... och glor lika mycket så klart... och jag stirrar ner i min mobil då börjar han gör små ljud för sig HaHa.... och går bakom en dunge och sen tillbaka igen...

HaHa... helt sjukt... har människan aldrig sett en tjej i bikini förut eller... *fniss*...

Va så synligt att han spanade oxå... liksom inget sånt där titta lite försiktigt utan riktigt Gahhhhhh dregel dregel tittande... HaHa...


Ja jag säger då det... I still got it tydligen ;)

Av Maria - 22 juli 2009 14:11

om jag skulle kunna sova bort hela dagarna faktiskt.... efter att Daniel har åkt till jobbet så gör jag inget annat än sover och sover... *gäsp*...

Måste ju va det tråkiga vädret här som gör det... växlar ju mellan regn,grått till lite sol...  Hatar verkligen svensk sommar.. för det är aldrig sommar högst en varm vår... *morr*...


Men nu ska jag i alla fall försöka ta mig till duschen... *gäsp*....

Av Maria - 21 juli 2009 18:15

hela slanten idag... boring men väl behövligt... !!

Så lika bra att få det gjort så slipper högarna växa ännu mer... HeHe...


Känner mig helt snurrig idag... känns som synen inte hänger med när jag vänder på huvudet och dylikt... skit jobbigt faktiskt..

Skulle inte förvåna mig om jag har en tumör i huvudet eller nåt... =/ ... Nå knas är det i alla fall... !!


Ush nu är verkligen vanliga vardagen här igen... Daniel jobbar...regn och kallt ute (suprise svenska sommaren är slut...)... Ush känns så trist..!! Hade jag pengar hade jag inte tvekat en minut på att beställa en resa nånstans... gärna te grekland då så klart...=)

Jag ska verkligen försöka spara mina stackars små pengar så gott det går.. så man kan göra nå skoj för dem nästa sommar eller nå...

Av Maria - 20 juli 2009 18:58

en seg dag... vi har mest bara sovit och sovit och sovit... Är ju så trist att va hemma igen så man blir ju automtiskt deppig *suck*

Vi har snackat mycket här hemma om att kanske flytta utomlands... eftersom ingen av oss trivs här i sverige... utan vill bo där det är varmt och soligt...!!

Så får se om det blir nå sånt... skaffar nå hus utomlands så man kan bo där några månader då och då... och sen komma hem när man tröttnat där.. osv... skulle ju verkligen va en dröm...  Och helst av allt vill jag ju bo på någon grekisk ö... för när jag åker till grekland känns det verkligen som jag har kommit hem... =)

Ja finns mycket att planera nu... tiden går ju som sagt..!!! Man blir ju inte nå yngre direkt... =/


Idag kommer lilla Bus hem ... ohhh har längtat efter henne... va ju så längesen jag såg henne nu... lilla limpan min.. HeHe...

Hum så kanske skulle ta och plocka ihop tvätten innan hon kommer...!

Av Maria - 19 juli 2009 18:24

jag är nu.... oh fy satan va gott det va... =) Jag verkligen älskar bläckfisk..!!

Oh jag fick hela påsen för mig själv för Daniel hatar nämligen bläckfisk HeHe... sjukt det som är sååååå gott!!


Oh va trött jag är då... *gäsp*... skulle verkligen behöva packa upp allt ur resväskan men jag orkar bara inte... får ta och göra det imorn när jag ändå ska plocka ihop inför tvättstugan som jag ska ha på tisdag... välbehövligt vill jag lova... har gööööör mycket tvätt nu igen *suck*...

Nej nu ska jag sätta mig framför TV.en ett tag....

Av Maria - 19 juli 2009 16:45

äntligen äntligen ska jag få äta bläckfisk igen.... Guuu det är ju såååå gott... eller det va det i sist jag åt i alla fall HeHe...

Kollade nämligen willys bladet igår och såg att de hade friterade bläckfiskringar för 10:-/påsen... så gissa om det blev en tur dit idag...

Så idag ska jag äta bläckfisk igen.... Mums säger jag bara... *ler*

Av Maria - 19 juli 2009 16:44

det jag shoppade i cypern och på taxfreen... Blev inte så mycket eftersom allt va så himla dyrt =/

Men ja lite grejer blev det... mest presenter dock...!!

Av Maria - 18 juli 2009 20:08

Blandade från bad,utflykter,party m.m

Jeanette och jag en av de första kvällarna....

Daniel och jag...första kvällen typ...

Ännu en av de söta kissarna som besökte hotellet då och då....

Daniel "dummar" sig vid poolen....*asg*

jag och älsklingen.....

Lite party med gratis drinkarna....

Lite ego pics med Daniels as snygga keps...

En av utflykterna vi gjorde... en tur runt Cypern..

En massa tomma hotell på den turkiska sidan.. efter kriget....kallas Ghost Town...

En vinkande militär som håller vakt vid gränserna.... små läskigt faktiskt...

Pause vid melonstånd ....jeanette tog så klart en rök pause.... HeHe

Älsklingen såååååå STARK..... ;)

Lilla jag på våran uteplats....

Min fina älskling....

Hela gänget samlat... Jeanette, Stefan, Kerstin(Daniels farmor),Nancy och jag....

Daniels nya hobby....*fniss* min lilla läslus

Lite färg har jag nog allt fåttt......Brown girl and

brown feets....

Sluuuuuuuut*

Mer pics från resan finns även att se på Jeanettes sida...=)



Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards