MariaLicious

Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Maria - 1 juli 2009 22:29

för min mens har nämligen inte kommit än... och inget tecken på att den är påväg heller... skulle ha haft den ..den 28.e men nej inte kom den inte...

Gahhhh så irriterande för att den 10.e juli åker nämligen jag utomlands... så då vill jag f*n inte dras med nån mens... Guuu då blir ju hela semestern förstörd... så kommer den inte i helgen så ringer jag på måndag och ber om tabletter som skjuter upp den en vecka till... !!

För jag ska f*n bada på Cypern...!!

Undra varför den är sen nu... har säkert med att jag vart så j*vla nervös orolig den sista veckorna... Sånt kan ju tydligen skjuta upp den...!!!

Gahhh finns inget positivt med mens... ush ställer ju bara till massa krångel... man kan inte åka utomlands när man vill.. för man kan ej bada... man får ont i magen som en gris... man blir svullen och humöret ska man ju inte prata om..... Hate this..!!

Men nu är det f*n första gången jag verkligen vill att den ska komma... HaHa och då kommer den inte.... Just my luck!!!

Av Maria - 1 juli 2009 22:15

stan idag... va ju ute efter vita shorts till semestern... och tur hade jag denna gång.. Hitta ett par vita i min strl och på rean dessutom HeHe kan det bli bättre...  Skulle ju ha velat haft något längre ben men äh det får duga... Får se till att få väldigt bruna ben denna sommar så det inte ser allt för gräsligt ut liksom HeHe...  För jisses va fula ben jag hade när jag stod och prova i provrummet på H&M... myyy goood höll på att få en chock.. feta och fula med blåmärken HaHa snyggt va... NOT...

Men jaja... hitta lite små saker till och även en liten present till älsklinge.. han har så dåligt med t-shirtar så jag passa på att köpa den här (bild nedan) tyckte den passa han... ;)

Så dessa köp blev det:

Av Maria - 1 juli 2009 22:05

*Jeans Only

*Linne H&M

*Solbrillor Glitter

*Nitarmband

*Mockaband Egen designé

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards