MariaLicious

Alla inlägg den 22 juli 2009

Av Maria - 22 juli 2009 21:32

på detta förhållandet.... det är ju f*n aldrig bra... och inte går det att prata om det eller nåt eftersom han vägrar samarbeta.... Han är ju redan prefekt(som han alltid säger).... jo eller hur.. snarare operfekt...!!!

Idag har han bettet sig som en idiot mot mig hela dagen... kränkt mig och fått mig och känna mig som om jag va 5 år....  Och helt utan anledning...!!


Sen skyller han bara ifrån sig och alla dessa lögner om det ena och det andra... guuu jag blir så arg och ledsen... !! Det är sånt som förstör så himla mycket...  Va istället ärlig och stå för vad du säger och gör...!!

Men nej va är förlåt...!!! ...Snacka om att han aldrig har fått tatt ansvar för något ...allt har bara soppats under mattan osv.... Fy f*n


Nu tänker jag faktiskt inte ge mig..och bara förlåta... Nej nu får han faktiskt visa att han menar sina ursäkter och visa att han förstått va han egentligen slängt ur sig...!!

Såååå trött och ledsen... jag vill ha en kille som bryr sig...som man kan prata och diskutera med... planera framtid... ha roligt med... en som visar kärlek... ja listan kan bli lång...

Just nu har jag inget... =/ .... allt han lovar och säger är bara tomma ord... för inget har ju blitt bättre... och jag orkar inte ge hur många chanser som helst...  Jag vill leva och må bra jöööö...

Ush va ledsen jag är....  =(

Av Maria - 22 juli 2009 17:43

har ju hållt på och solat på min ballkong nu... bäst att passa på när det är fint väder liksom... (brännan kan ju alltid bättras på liksom)...

Och nedanför min ballkong höll en kille på med sin bil... och efter han kom ut från sopphuset där han ja förmodlingen kasta skräp så fick han syn på mig... oh herre gu killen höll ju på att glo ögon ur sig *asg*... han gick vänd upp mot mig hela vägen till bilen... Alltså jag höll på att dö av garv så va ju tvungen att gå in och skratta lite... vänta ett bra tag och så gick jag ut igen .. och där sitter han fortfarande i sin bil och stirrar... till slut startar han den och börjar köra väldigt långsamt och glor fortfarande... och med världens flin... *asg*.... sen när han inte såg mig mer hörde jag hur han drog på och åkte.... HaHa herre gu jag trodde jag skulle spricka av skratt... men inte nog med det efter en tio minuter kommer han gående.... och glor lika mycket så klart... och jag stirrar ner i min mobil då börjar han gör små ljud för sig HaHa.... och går bakom en dunge och sen tillbaka igen...

HaHa... helt sjukt... har människan aldrig sett en tjej i bikini förut eller... *fniss*...

Va så synligt att han spanade oxå... liksom inget sånt där titta lite försiktigt utan riktigt Gahhhhhh dregel dregel tittande... HaHa...


Ja jag säger då det... I still got it tydligen ;)

Av Maria - 22 juli 2009 14:11

om jag skulle kunna sova bort hela dagarna faktiskt.... efter att Daniel har åkt till jobbet så gör jag inget annat än sover och sover... *gäsp*...

Måste ju va det tråkiga vädret här som gör det... växlar ju mellan regn,grått till lite sol...  Hatar verkligen svensk sommar.. för det är aldrig sommar högst en varm vår... *morr*...


Men nu ska jag i alla fall försöka ta mig till duschen... *gäsp*....

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards