MariaLicious

Alla inlägg den 10 juli 2009

Av Maria - 10 juli 2009 08:52

Nu drar vi en vecka till cypern... så hörs när jag är hemma igen... =)

Hoppas verkligen allt går bra nu och att Nova kommer trivas på hundpensionatet... *håller tummarna*...

Jaja... snacka om stress nu *ler*... men nu ska allt va packad ...

See ya... Here we come cyprus... HeHe...

Av Maria - 10 juli 2009 01:24

det har vart idag... Vart till min mamma och hämtat pengar till Novas hundpensionat... sprungit på stan..växlat pengar... packat.. fixat med hundarna osv...

Sjukt att man hunnit allt.. men nu ska allt va klart för avfärd imorn...!!

Men jag med mitt minne har säkert glömt nå viktigt...=/

Tycker det är grymt svårt att packa faktiskt... jag lyckas alltid ta med mig 100 plagg för mycket... HeHe... så svårt att veta vad man vill använda jööö..

Så min väska väger väl en 40 kg HaHa..


Ush göööör nervös nu... hatar ju att flyga plus att jag tror att jag absolut kommer få ont i öronen.. *suck*...

Näää dax för lite sömn nu och sen upp tidigt och lämna Busan först ...och sen Nova...!!

Av Maria - 10 juli 2009 01:09

regna när jag skulle ut med hundarna imorse... Ojojo...

Busan hon har ju redan regnjacka sen tidigare men Nova har ingen än.. och jag vägrade gå ut med henne utan någon.. så jag fick allt ta och konstruera en själv HeHe... tog en soppsäck och lite tejp och vips så hade Nova en fullt fungernade regnjacka HaHa...

Inte den finaste dårå men... hon slapp i alla fall bli dränkt... !!

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards