MariaLicious

Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Maria - 5 juli 2009 20:14

mens har inte kommit än... *gråter*... vill inte få den när jag väl är utomlands... f*n va ledsen jag blir då...!!

Trodde den va på g här i helgen .. men det va bara falskt alarm tydligen.. *suck*.... Ohhh den borde väl komma nu i början av veckan då..!!!

F*n långt över en vecka försenad nu.... =/

Av Maria - 5 juli 2009 20:08

vi fixat med presenten som Daniels föräldrar ska få när de fyller 50...

Vet bara inte riktigt hur den ska se ut än... men nu har man alla delarna i alla fall....

Blir väl till att sätta sig nån kväll och pyssla ihop allt... älskar att hålla på med sånt...(kort och dekorera.. ja pyssel grejer liksom)... Hoppas bara det blir bra... har ju en bild i huvudet men är svårt att få ut det rätt på pappret sen..


Ska även ta och fixa massa dekor papper och album och fixa med mina egna kort oxå tror ja... ohhhh va skojsigt.. *längtar*

Någon som vet en bra pyssel butik på nätet som är rätt billig?!

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards