MariaLicious

Alla inlägg den 3 juli 2009

Av Maria - 3 juli 2009 19:20

slut idag.. har inte gjort annat än sovit... men det behövdes!!

Har hostat som en tok hela natten och hela morgonen ... sååå drygt!! Vill inte va sjuk nå mer... ska ju snart utomlands liksom..!!


Idag är det power meet här i stan och typ alla är där nere förutom jag då HeHe... men orkar inte idag...har ju även Bus här hemma eftersom hennes husse skulle ner och parta...! Men får se om jag och Daniel drar ner nåt imorn... men drygt att behöva gå oxå...(har som sagt punka på min cykel)...


Gahh va det svider och bränner på ryggen min... tror nog jag brände mig värst där... för resten av kroppen har faktiskt det röda gått ner grymt mycket... så blir väl till att ta en dusch och tok smörja ryggen snart skulle jag tro...!!

Av Maria - 3 juli 2009 00:59

nu.... När daniel kom hem från jobbet så åkte vi till Mc Donalds... och tog så klart en plusmeny till maten efter som man ska få ett glas då...

Kommer fram i sista luckan får allt förutom glaset... Vi ba -hallå glaset då...

och hon i kassan på nej det får ni inte... vi serverar inte det efter kl 23:00 pågrund av alkhol risken..... Vaaaaa...?!.... Vadå alkohol risk liksom... folk kan väl för f*n fylla muggarna som drickan är i med sprit lika mycket som i ett glas...!!!

Ohhhh va sne jag blev... vi tog ju liksom plusmeny bara för att få ett glas... ville ju ha det rosa... och så ba nej då får man inte det man betalt för ... och ingen j*vla information om nå såna regler inte!!!!

Snacka om falsk marknadsföring... reklam brott så det skricker om det!!!!

Gahhhhh nu är jag bra sur!!!!

*Bojkotta Mc Donalds säger jag bara*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards