MariaLicious

Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Maria - 7 juli 2009 17:47

jag kommit långt på listan (tidigare inlägg) inte... HaHa.. bara inse att man är för lat och alltid har förmågan att spara allt till de sista dagarna ... Grrr*


Men har snart tvättat upp alla 100 bh´s i alla fall.. + diskat klart hela berget med disk... det ni inte illa det inte... =)

Sen ska jag  nog även fixa med presenterna ikväll så det är klart... så man inte sitter där dagen innan och råkar göra fel och har nada tid att fixa nytt... Hum inge skoj... så får nog bli till att fixas ikväll..!!


Näää back to the diskberg.. eller ja miniberg nu då.. HiHi...

Av Maria - 7 juli 2009 12:50

mycket att göra nu så jag vet inte vart jag ska börja... fattar inte hur jag ska hinna allt för på fredag åker jag juuu....

Idag har jag hittills bara hunnit ut med hundarna, snackat i tele och nu ska jag duscha... och halva dan har gått... Gahhhh stress stress!!


Detta är listan som ska fixas innan fredag:

  • städa hela lägenheten
  • tvätta
  • diska
  • packa
  • lämna hundarna
  • borsta och bada Nova
  • handla det sista som behövs inför resan
  • växla pengar
  • hämta pengar
  • tömma kameran
  • fixa med presenterna
  • fixa mig, håret, naglarna osv
  • tömma kylskåpet
  • vattna blommorna

Ja inte va den kort den inte... och har säkert glömmt hälften...!!!

Näää bara sätta i gång nu....

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards