MariaLicious

Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Maria - 2 juli 2009 21:14

idag... och ojoj va jag har bränt mig... Gahhh... hela ryggen och armarna... eller ja hela kroppen faktiskt... Så man känner sig rätt stekt om man säger så...!!

Va där med D(Busans husse).. och Busan... och gissa vad som har hänt... jo min lilla limpa kan simma nu... Wow va impad jag blev... slängde sig ut och simma efter sin boll långt ute på det djupa...!! Skosjigt... syns att hon gillar att bada ännu mer nu när hon vågar sig ut på djupa..!!

Nova hade skoj hon med fanns ju massa hundkompisar att busa med...  Hon och en huskey vid namn Maja sprang som tokar och lekte... så skoj att se att hon kommer överens med vilken hund som helst!!

Tyvärr hade jag ju ingen kamera med mig denna gång.. så blev inga bilder =/

Men imorn blir det att va inne... ingen solning här inte... Ajaj...!!

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards