MariaLicious

Alla inlägg den 30 juli 2009

Av Maria - 30 juli 2009 22:56

har hållt på och grejat idag... rena hemmafrun vett ni...!!

Tvättat upp allt skit nu ... diskat... lagat mat så det räcker ett bra tag..bäddat rent.. handlat och sprungit ute med Nova så klart....Ja den listan va inte kort idag inte...

Men nu har jag f*n ont i ryggen och fötterna så nu ska jag bara dega i soffan tills jag ska gå och lägga mig för det är jag verkligen värd HeHe....

*Duktiga lilla jag* ;)

Av Maria - 30 juli 2009 17:42

dax för tvättstugan ... igen *suck* va ju inte längesen jag hade den... men men...

Ska plocka ihop grejerna nu och sen springa ner... tror det blir mycket gardiner och sånt där tjaffs som ska tvättas denna gång... sånt som man aldrig tycks få tid att tvätta annars liksom... HeHe...


Jaja dax och lägga på ett kål nu... !!

Av Maria - 30 juli 2009 17:38

det blev på hallen igår... HeHe va nästan så Daniel trodde att han hade gått fel när han kom hem från jobbet... =)


Sjukt va mycket grejer som bara låg där... ingen ordning alls... Men nu är det städat och inte en pryl efter väggarna eller golvet mer en skor då... !!

Tror faktiskt inte jag har sett hallen sådär sen jag flytta in *Asg*...

Va verkligen ett fall för rent hus... eller va säger ni... HaHa....

Skillnad eller?!

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards