MariaLicious

Alla inlägg den 18 juli 2009

Av Maria - 18 juli 2009 20:08

Blandade från bad,utflykter,party m.m

Jeanette och jag en av de första kvällarna....

Daniel och jag...första kvällen typ...

Ännu en av de söta kissarna som besökte hotellet då och då....

Daniel "dummar" sig vid poolen....*asg*

jag och älsklingen.....

Lite party med gratis drinkarna....

Lite ego pics med Daniels as snygga keps...

En av utflykterna vi gjorde... en tur runt Cypern..

En massa tomma hotell på den turkiska sidan.. efter kriget....kallas Ghost Town...

En vinkande militär som håller vakt vid gränserna.... små läskigt faktiskt...

Pause vid melonstånd ....jeanette tog så klart en rök pause.... HeHe

Älsklingen såååååå STARK..... ;)

Lilla jag på våran uteplats....

Min fina älskling....

Hela gänget samlat... Jeanette, Stefan, Kerstin(Daniels farmor),Nancy och jag....

Daniels nya hobby....*fniss* min lilla läslus

Lite färg har jag nog allt fåttt......Brown girl and

brown feets....

Sluuuuuuuut*

Mer pics från resan finns även att se på Jeanettes sida...=)



Av Maria - 18 juli 2009 19:50

Sen va det dax för lite födelsedags firande... =)

Nancy och Stefan öppnar lite presenter som de fick av oss alla...

T-shirtarna från mig och Daniel..(Daniel som har ritat dem)

Hela familjen samlad påväg till en utflykt de fick i present...

Bror och syster......

Fiskar på djurparken vi va på utflyt på.....Rätt dåligt skött tyvärr =/

Gyppie...eller hur f*n det stavas HaHa...

Mr krabba

Kolla in de rosa fjortis läpparna *asg*

Sköldisar på rad.... ush kolla sååå skitiga... stackars... =/

Daniel blev lite biten av den delfi... *ler*

Krokodilder fanns det med...

Tror aldrig jag har sett någon ledsnare apa.....

Sååå grymt fin bild inne bland pingvinerna...

Massa fina fåglar....i alla möjliga färger...


Av Maria - 18 juli 2009 19:39

Daniel passade på att snorkla en del ...

Medans jag hellre ligger i solen... lite blek här än...

Snorkeldax ....

Även jeanette (Daniels syster)..snorklade...

och här bär det iväg ut... =)

Lite kärlek in the sand...

Av Maria - 18 juli 2009 19:11

Semestern börjar... Uppe bland molnen..

En trött älskling ZzzzzzzZZz

Här bodde vi... super schysst hotell

Massa växter i lobbyn.... najs

Fanns en inomhus pool men den testa vi aldrig...

Och så klart en utomhus pool HeHe

Stranden...där det spenderades många timmar dock i vattnet så klart...

Älsklingen utanför hotellet....

Massa supermarkets överallt  meeee looooove

Den goda maten.... mums... Just den kvällen va det grekisk afton....!!

Den underbara tonfisksalladen...Love it

Underbara meloner...så fräscht

Daniel och jag första kvällen ...ute på våran uteplats...

Hotel kattens favoplats...HiHi

TrafficLight.... en av favoriterna....

Grymt fina blommor ....

Fortsättning följer...;)

Av Maria - 18 juli 2009 18:25

igen då i tråkiga sverige... Gahhh jag hade lätt kunnat stanna en vecka eller två till...

Flygningen gick jätte bra... va ju rätt orolig för mina öron (brukar alltid få sån värk vid landing)...men det gick kanoners...!!

Och Guuuu va jag älskar värmen i utlandet... Tror vi hade en 35 grader eller nåt såååå skönt!

Cypern va helt okej... lite väl dyrt när man skulle handla nåt bara... Så det va tur att det vi bodde på ett all inclusive hotell annars hade man ju vart pank efter två dar HeHe...

Men vi har haft det gött... badat och solat en massa... såååå skönt!! Vi va även iväg på lite utflykter.. (ni får se på picsen)...

Tänkte sätta in lite kort nu från start till slut så ni får se vad som har hänt under veckanpå cypern... Sååå enjoy=)

Och tack så hemskt mycket snälla Nancy och Stefan(Daniels föräldrar som bjöd) för en härlig vecka på cypern... =)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards