MariaLicious

Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Maria - 27 juli 2009 18:35

det är att se hur pengarna bara försvinner när man betalar räkning efter räkning.... Ush så deprimerande...  =/ ..Men nu är i alla fall allt betalt...


Själv hemma är man oxå för denna vecka jobbar nämligen Daniel eftermiddag... sååå trist...!! Och snart ska jag även gå iväg och lämna Busan till hennes husse(är husse vecka igen)... så då blir det ju ännu tommare här... Tur jag har Nova kvar i alla fall... annars vette f*n HeHe....

Ska försöka ta mig i kragen och ta disken ikväll innan den blir stor som ett hus...för usha sånt vill jag ej va med om nå mer tack... *suck*...


När jag va och handla lite toapapper idag så va jag bara tvungen att unna mig en Ben och Jerrys glass.... de är ju såååå goda men fy f*n så dyra...men va gör man... !! Så den ska jag allt smaska på ikväll *ler*.... när disken är klar förstås... HiHi

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards