MariaLicious

Alla inlägg under juli 2009

Av Maria - 25 juli 2009 19:21

Fick bli svart på både tår och fingrar idag....

Gillar egentligen inte att ha svart nagelack på tårna ...men funkar ju när man är lite solbränd... är ju lite trist att bara ha ljusa färger där...

Kul med lite förändring liksom HeHe...

Av Maria - 25 juli 2009 14:12

***** 4 av 5 stjärnor

Såg den här filmen nyss (lika bra att passa på när Daniel är på jobbet) En riktig chickflick film måste jag säga..

Tror inte det är många killar som skulle gilla den här filmen.. eller ja de som är homosexuella då.. HeHe..

Jätte bra film... både rolig och sorglig och får en faktiskt att tänka efter om hur mycket man själv shoppar Ops*

Så se den tjejer... ni kommer gilla den...om inte annat så får ni

skratta lite och även släppa en tår eller två..!!

Av Maria - 25 juli 2009 14:08

***** 3 av 5 stjärnor

Såg den här filmen igår innan jag skulle sova..

Och den va fakiskt riktigt bra... Bra skådespel och bra handling.

Det enda minuset va att när filmen va slut så hade man fortfarande

massa frågetecken kvar som man inte fick svar på...

Men helt klart en film värd att se...

Handlar om en kille som ska försöka anpassa sig till samhället efter att

han har suttit inne för mord..

Rätt tragisk film.. man blir lite berörd av den!!


Av Maria - 24 juli 2009 21:43

va mätt jag är HeHe... fick bli tacos idag... Gu så gott det är... och det blir ju ännu godare om man inte äter det så ofta... så man liksom får längta lite efter det HeHe...


Oh jag är så grymt shopping sugen så det är inte sant..... Gahhh men får inte mina pengar först på måndag *suck*.... och tyvärr tror jag inte att det blir så mycket över till nå shopping efter att räkningarna är betald... *suck igen*....

Men nåt litet ska man väl kunna unna sig tycker jag *ler*

Nej nu ska jag nog ta och spana nån film...


Av Maria - 24 juli 2009 14:22

Boring boring BORING......

Av Maria - 23 juli 2009 22:48

Äntligen är hela samlingen komplett *ler*.... Fick mitt rosa glas idag va ju bara det som fattades...  Så nu är jag HAPPY....

De är ju såååå fina... ;)

Av Maria - 23 juli 2009 11:42

det bra lång tid innan jag kunde somna... Va så mycket tankar som snurrade i huvudet...

Har liksom så mycket planer om vad jag vill göra och så.. men jag får liksom ändå inget gjort... är nog lite för rädd att våga ta det där klivit ut... rädd för att misslyckas liksom...!!

Men skrev upp lite planer i natt som jag ska försöka genomföra den här veckan... HeHe...


Fick även reda på i natt att min kompis och hennes kille har gjort slut... strongt av henne tycker jag ... för han va verkligen inge bra för henne...och jag vet hur svårt sånt där kan va att ta sig ur... så jag är så stolt över na... =)


Daniel och jag är inte sams än.... vet inte hur detta slutar... kanske bli skilda vägar här med... =/  Grymt jobbigt är det i alla fall... Får se vad som händer när han kommer hem från jobbet....

Näää nu ska jag sätta i gång och göra lite nytta... *ses*

Av Maria - 22 juli 2009 21:32

på detta förhållandet.... det är ju f*n aldrig bra... och inte går det att prata om det eller nåt eftersom han vägrar samarbeta.... Han är ju redan prefekt(som han alltid säger).... jo eller hur.. snarare operfekt...!!!

Idag har han bettet sig som en idiot mot mig hela dagen... kränkt mig och fått mig och känna mig som om jag va 5 år....  Och helt utan anledning...!!


Sen skyller han bara ifrån sig och alla dessa lögner om det ena och det andra... guuu jag blir så arg och ledsen... !! Det är sånt som förstör så himla mycket...  Va istället ärlig och stå för vad du säger och gör...!!

Men nej va är förlåt...!!! ...Snacka om att han aldrig har fått tatt ansvar för något ...allt har bara soppats under mattan osv.... Fy f*n


Nu tänker jag faktiskt inte ge mig..och bara förlåta... Nej nu får han faktiskt visa att han menar sina ursäkter och visa att han förstått va han egentligen slängt ur sig...!!

Såååå trött och ledsen... jag vill ha en kille som bryr sig...som man kan prata och diskutera med... planera framtid... ha roligt med... en som visar kärlek... ja listan kan bli lång...

Just nu har jag inget... =/ .... allt han lovar och säger är bara tomma ord... för inget har ju blitt bättre... och jag orkar inte ge hur många chanser som helst...  Jag vill leva och må bra jöööö...

Ush va ledsen jag är....  =(

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards