MariaLicious

Alla inlägg den 4 juli 2009

Av Maria - 4 juli 2009 17:55

***** 4 av 5 stjärnor

Så himla bra ungdoms film måste jag säga... men klart att

vuxna kan kolla på den med... (HiHi ja gjorde ju det)...

Älskar verkligen svenska filmer och de lyckas allt att göra sådana här filmer(ungdom).... de får liksom med allt i dem..

Denna va ju både sorglig och rolig... och man kunde ju känna

igen själv från när man va i tonåren... HeHe..

Så se den vetja... och va bered med toarullen för tårarna kommer rulla jag lovar... !!

Av Maria - 4 juli 2009 17:32

stan en sväng idag med... Jag och Daniel blev så sugen på en hot meatball macka från subway så vi drog ner en sväng... Shit va god den är... och bara 19:- är ju ingenting...!!


Vi hitta även lite grejer till de två som fyller 50 år...(som vi ska fira utomlands)... Hoppas de kommer gilla våra presenter... !!


Nu börjar verkligen pengarna att sinna... men de räcker i alla fall till resan som tur är... sen blir det fattig vecka när man kommer hem sen... HeHe... men that´s life... ;)

Nej nu ska jag nog ta och göra nå vettigt här hemma...


Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards