MariaLicious

Alla inlägg under juni 2009

Av Maria - 12 juni 2009 01:14

 

svart igen.... funkar ju med allt... och så är det ju grymt snyggt...!!

Skulle behöva köpa en ny flaska snart... den börjar nämligen ta slut..och gillar verkligen Depend svartglittriga... riktigt snygg när man är lite solbränd om händerna..!


Av Maria - 11 juni 2009 23:57

idag har jag hållt på här hemma.. dammsugat,torkat golv och tvättat HeHe... duttit va?!...

Sen har jag även fixat med presenterna till Daniels syrra ... bild får ni se imorn... HiHi pysslig kan jag tydligen va ibland... !!


F*n skulle ju ha färgat håret idag oxå... men hann liksom inte med det... sitter och fixar naglarna nu i alla fall ... men mer tycks jag inte hinna klockan är ju liksom rätt mycket... och imorn lär man ju inte hinna så mycket eftersom vi ska dra rätt tidigt...

Kl 11.00 eller nåt springer hon ut... så då lär man ju va där i tid liksom!

Får verkligen hoppas på bra väder imorn... vore såååå trist om det regnar!!


Nej nu ska jag måla andra lagret... Ciao.. ;)

Av Maria - 11 juni 2009 01:03

passar ihop Daniel och jag...

Blir så trött på hans vända kappan efter vinden metoder hela tiden... liksom hallå stå för saker du säger och ändra dig inte var femte minut...

Ohhh så j*vla sne på han just nu så jag kokar...!!!

Går aldrig att diskutera och prata med han... då blir han alltid sne och vrider på allt så det blir mitt fel... Liksom hallå det är väl för f*n inte mitt fel för att han är så j*vla feg så att han inte vågra öppna käften...!!!

Gahhhhh så sne nu.... funderar starkt på om vi verkligen passar ihop... för ibland känns det faktiskt som vi är som dag och natt... Vi har liksom inget gemensamt... + att han har gjort mig så j*vla illa tidigare.. så jag har väl antagligen massa öppna sår runt hjärtat skulle jag tro och sånt gör väl kanske att relationen lätt blir infekterad så fort det är nåt skit...!!

Ibland kan jag älska han lika mycket som jag kan hata han när han better sig såhär...!!

Och jag blir grymt sne för att han hackar på att jag vågar stå för vad jag tycker och säger saker rakt ut utan massa snack bakom ryggen... Varför liksom...bara för att han inte vågar eller?!... Hallå är det avundsjuka eller vad?! Va istället glad över att ha en tjej som inte låter sig spottas på...!!!

Gahhhhh *drar mig i håret*

Av Maria - 10 juni 2009 18:43

stan en sväng idag med Daniel... vi skulle köpa lite grejer till studenten.. hans syrra tar ju nämligen studenten nu på fredag... !!

Får verkligen hoppas att vädret blir bättre...sååå trist och synd om alla som ska ta studenten om det är sånt här bajsväder(regn och rusk)...

Men i alla fall... hitta lite grejer till mig själv oxå... HeHe som vanligt...

Fanns mycket jag ville ha men.. är man luspank så går det ej... =/

Men detta fick det bli... =)

Nagelack..sommrigt och guuuuult..

Fjärilsring.. kollat på den länge

Fjärlishalsband...

Två röda skålar som Tilly ska få..

Träbokstäver som jag ska ha till mina hundar...(ni får se sen)

Av Maria - 10 juni 2009 02:38

nog dax för kudden här hemma... råkade bli sittande på king.com lite för länge igen HeHe...

Men jaja... Godnatt på er hälsar även alla ja dogs..

Gäspande hundar... HiHi... ZzzZzz

Av Maria - 9 juni 2009 22:10

Lilla sööööta Tilly idag... *ler*

mamma idag och hjälpte henne med Tilly och Ludde(hennes andra hund) medans hon va på sin kurs...

Guuu va duktig Tilly har blitt redan... hon har liksom redan förståt att hon ska kissa ute... snacka om smart hund!!

Och jisses va tuff hon har blitt oxå... HeHe... som idag när jag hade båda hundarna ute på gräsmattan.. så höll jag på och kasta lite boll med Ludde och då ville så klart Tilly oxå va med lillpluttan... så hon började jaga Ludde lite grann... HeHe tuffing där... kommer nog bli en liten brud med attityd skulle jag tro... *ler*

Men guuu va sööööt hon är är bra nära att jag ska sno med henne hem till mig alltså.... Ohhhh vill oxå ha en liten chihuahua...så himla mysig ras!!..Bara börja spara pengar HiHi....

Av Maria - 9 juni 2009 01:28

Man blir bra trötter när man är liten... *ler*

Av Maria - 9 juni 2009 00:11

äntligen hemma... blev en lång tripp detta... HeHe...

Men det gick rätt fort när vi skulle till Tilly men sen när vi skulle hem så blev det längre på nåt vis... Va väl för att vi va tvugna och stanna några ggr så Tilly fick kissa...

Men jisses vad liten hon är... sjukt att en hund kan va sådär liten...!! Sen hade hon även fått mycket finare färger i pälsen sen sist vi va där.. (chihuahua ändrar tydligen färg under valpstadiet)...

Guuu hon är såå söt så man nästan vill äta upp henne... *ler*... guu jag måste ju bara skaffa mig en chihuahua sen..!

Tog en hel del bilder på henne...

Här är några ... visst är hon väl söööööööt?!

I bilen på väg hem..

Tilly äntligen hemma hos min mamma i valphagen...

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards