MariaLicious

Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Maria - 3 juni 2009 22:42

mycket gjort idag inte... *suck*... men inte konstigt heller ju för huvudvärken har ju nyss släppt...

Får ta och göra lite vettigt imorn istället...!!... Har tvättstugan då tror ja..


Oh snart(på måndag) ska min mamma och jag och hämta hem hennes chihuahua... guuu va skoj det ska bli... och snacka om att jag är avis då... Vill oxå ha en liten hund... *ler*... har bara haft stora och mellan stora raser.. så vore så skoj och få testa på en liten ras...!!

Ska f*n börja spara pengar till en liten rackare nu på en gång... HeHe..

De är ju såååååå söta.. =)

Av Maria - 3 juni 2009 17:08

Och de va dessa sandeler i som jag trodde... Helt okej..

Kanske lite små trånga runt foten... men tror de töjer sig efter ett tag... 

och då har jag ändå rätt smala fötter...*knas*...

Men de behålls i alla fall... =)

Av Maria - 3 juni 2009 11:45

idag... men har sovit som en kratta plus att jag har ett huvud som dunkar *snyft*.. funderar på att gå och lägga mig och sova en timme eller så och se om huvudvärken ger sig... =/


Sen ska jag ta mig ut och gå och hämta ut ett H&M paket... antar att det är mina sandaler som kommit... och samtidigt ska jag skicka tillbaka ett H&M paket... (bikini som va för liten)...mycket paket nu HeHe...

Har även funderat på att slänga upp lite tradera annonser idag... så man kanske kan få in en slant extra... skulle ju verkligen behövas om man säger så..!!


Näää dax och vila huvudet lite till... *gäsp*

Av Maria - 3 juni 2009 01:17

vilken j*vla talang alltså... hitta nyss till den här tjejens blogg ..och jag säger bara wow HeHe...

Hur kan man rita så bra... snacka om att jag blir avis *ler*...varför kan inte en annan va sådär bra?!...

Guuu blev helt kär i alla bilder... alla va ju precis lika snygga... fanns ju inte en enda som va dålig... då har man ju verkligen lyckas vill jag lova!!

Såg även att hon trycker sina teckningar på linnen och t-shirtar oxå... ska nog allt ta och beställa ett linne... de va ju liksom bara för snygga för att kunna låta bli HeHe..  Sååå gryma teckningar...!!

Så spana in ni med vetja .... En ung tjej med massa talang

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards