MariaLicious

Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Maria - 14 juni 2009 22:53

så ledsen,besviken och arg på min mamma just nu... =/


Ska hoppa i säng och kanske spana på en film... *godnatt*

Av Maria - 14 juni 2009 16:48

alltså... kan man bli mer deppig eller... Det enda det gör är ju regnar och regnar och ja åter regnar... Gahhh hate svensk sommar...!!

För vad har det varit högst fem varma dagar och resten kallt och regn *suck*

Blir ju så nere när det är sånt här väder... tappar lust till att göra något och huvudvärk får jag oxå...!!


Och inte nog med att vädret suger utan man ska oxå bli osams med sin mamma... men va faktiskt hennes fel denna gång... Hon behöver inte alls ha sån där j*vlig attityd när hon snackar med mig och behandla mig som om jag vore ett litet barn... Är ju faktiskt vuxen och kan göra egna beslut.... *suck*...

Jaja irreterande i alla fall...!!!

Av Maria - 14 juni 2009 16:44

Nova... HeHe.. Märkte att det flög så mycket hår från henne hela tiden... så jag fick ju ständigt gå och dammsuga...

Så jag tog kammen och borsten imorse och skulle dra av henne lite... Och det vart inte lite vill jag lova... halva hunden följde ju med... Jisses va hår!!...

När jag va klar va Nova mycket smalare och brevid henne låg ja en till Nova HaHa...

Helt sjukt va hår... !!


Av Maria - 14 juni 2009 03:31

kudden sällskap... ZzzzZZz... är så trött så jag börjar se syner tror jag HeHe..

Fastnade liksom på tradera ett tag... finns så mycket som jag vill ha där... så blev några bjudningar... ops... HeHe..

Slängde även in lite nya annonser själv... så hoppas man får lite såldt nu!


Men som sagt nu ska jag hoppa i säng... är ju en dag imorn med...så godnatt nu alla nattugglor... ;)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards