MariaLicious

Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Maria - 24 juni 2009 16:31

det är alltså... älskar när det är så här varmt och soligt... =)

Sitter just nu ute på balkis och läser och avnjuter detta... Guu sååå gott!!

Två sorters melon + annanas *mums*

Av Maria - 24 juni 2009 12:08

idag *gäsp*... hade ju tänkt fixa en del här hemma innan jag bosätter mig i solen resten av dagen HiHi.... men jag känner att jag orkar f*n inte göra nåt.. *suck*... är för segdeg

Kollade föresten nyss på gammla kort... ett där jag va utklädd till en djävul på halloween.. och oh my good vilken kropp jag hade då... då va jag f*n sexy babe alltså HaHa... perfekt smal, snygg i håret, ingen blekfis där inte...Ja så där perfekt liksom =)..!!

Tänk om man kunde se ut så nu... *snyft* men ike sa nicke... snarare fet som en tunna,gräslig i håret och blek som en ipren... mmm snyggt värre NOT!!!!

Jaja bara gråta en skvätt och gå vidare... =/


Näää nu ska jag slänga i mig nå käk för jag är bra hungrig... See ya*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards