MariaLicious

Alla inlägg den 19 juni 2009

Av Maria - 19 juni 2009 21:55

sill för andra gången i mitt liv idag ... Wow snacka om vuxen poäng... ;)

Va ju hem till Daniels föräldrar och åt idag... va gott... och där bjöds det ju på sill och färskpotatis så var ju bara tvungen att testa...kan ju säga att näää inte va det gott men inget jag spottar ut heller längre...!! HeHe.. så lite vuxnare har man väl blitt då...!!


Men ush vilket taskigt väder det har vart idag... bara regn och regn... fy så tråkigt(men gör ju inget när man endå bara är hemma)... men ja det är sverige... alltid sämst sommarväder och helst så fort det är en helgdag!!!

Tror faktiskt även detta är första gången jag inte är borta på en fest eller nå på midsommarafton.. och måste erkänna att det känns ganska trist... =/ men ska väl kanske festa imorn om det blir nå.. får se.... men det är ju inte samma sak som midsommarafton tyvärr... *suck*

Av Maria - 19 juni 2009 21:52

*Jeans: Only

              *Cardigan: Gina Tricot

           *T-shirt: Gina Tricot

         *Linne: Gina Tricot

*Nitarmband

Av Maria - 19 juni 2009 12:40

Jaha idag är det midsommarafton... och jag och Daniel har ingenting planerat... *suck*... förra året hade man ju skit skoj... drog till en stuga med vänner och festa järnet... men denna blir på hemma plan ensama i en soffa troligtvis.... It sucks!!!

Men vi ska i alla fall hem till Daniels föräldrar och äta mat... så det blir najs....=)

Och idag kommer ju bus oxå... HiHi... trevlans.. men hundarna får allt va hemma medans vi drar och käkar så drygt att släppa med sig bägge två dit..!!

Men men... hoppas ni alla andra får roligare än mig i alla fall... så skål på er och ha en trevlig midsommar... ;)

Av Maria - 19 juni 2009 01:20

såg nyss det allra sista avsnitt av sex and the city på Tv3 ( för typ ja 100.e gången*ler*)... och guuu va sorgligt och fint det är... går ju bara inte att låta bli att gråta... tårarna börjar ju spruta på en gång.. HeHe...

Sickt... och jag som har sett det så många ggr och liksom vet exakt va som händer och va som sägs men ändå bölar jag värre än en 2 åring HaHa...

Can´t help it love sex and the city ... ;)


Funderar på att hoppa i säng men är inte riktigt trött än.. *gäsp*... men vill ju inte sova bort hela dan imorn heller.. är ju faktiskt midsommar imorn...

Jaja får se vad jag gör... antingen kudden eller kanske en filmis..!!

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards