MariaLicious

Alla inlägg den 28 juni 2009

Av Maria - 28 juni 2009 18:47

hunbad för hela slanten... är ju så otroligt varmt ute så va bara att dra iväg så hundarna fick kasta sig i vattnet...

Och gu va duktig Nova är... hon sköter sig så himla bra... funkar med alla hundar och varken skäller eller drar som en tok som annars gör här på hemma plan...

Näää hon är så duktig så... och idag simmade hon faktiskt väldigt mycket ..bra det!!...

Busan den lilla fegisen hon vågar ju inte bada där hon inte bottnar (HeHe lik matte sin...) men hon blev bra sugen på att simma ut hon med när hon såg hur skoj Nova hade..  men men hon kanske vågar en dag här framöver..!

Oh mig tycks ju inte solen ta på i alla fall... jag är ju lika vit som ja va i början av sommaren *suck* och då sitter jag i solen fler timmar om dan..!!

Sjukt värre... har väl nå pigment fel eller nå... =/

Av Maria - 28 juni 2009 18:42

cityfestival igår... vi gjorde oss klara här och skulle dra ner på stan och jo vad ser man ...punka på min cykel...!!! Fy f*n va sne jag blev... men vi pumpade upp däcket och sen va det bara att cykla snabbt som bara den ner på stan innan luften gick ur HeHe...

När vi väl kom ner tog vi en varsin langos som blev en stor besvikelse... brödet va nämligen hårt som hårdtbröd...*suck*...

Så vi gick nåt varv och vann en liten nalle och sen satte vi oss vid svartån och tog en varsin cider/öl och lyssna på svennebanan... HeHe...

Va rätt okej... mycket folk ute och så...


Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards