MariaLicious

Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Maria - 15 juni 2009 23:25

***** 0 av 5 stjärnor

Såg den här svenska filmen igår... och nog för att  jag

älskar svenska filmer så kunde jag bara inte tycka att

denna va bra.... Guuu den söööög verkligen!

Skådespelarna va värsta b...filmen va ungefär som en

kort film som folk brukar filma på  mediapogrammet på gymnasiet fast sämre...

Den hade liksom ingen riktig handling.. utan det bara sprang och sprang

och blev jagade av ett motorcykelgäng... såååå dåligt

Så stor varning se ej denna film!!!

Av Maria - 15 juni 2009 21:24

auktion nyss på tradera... och det roliga va att tjejen hade exakt samma namn som mig både för och efternamn... HaHa... hur ofta träffar man på det liksom...

Jaja lite skojsigt va det... =)


Postat lite paket (tradera auktioner) idag och även fått pengar för mitt armband jag sålde... HeHe så nu är 140:- rikare... !!

Lugnt i huset är det idag oxå.. för Busan är hos sin husse den här veckan nämligen... men imorn blir det väl liv igen för då ska jag ha min mammas chihuahua Tilly här några timmar... får se vad Nova säger om det HiHi.... hon kommer säkert tro att det är en lite katt eller nåt...


Näää ska slå in ett paket nu... Nova fyller nämligen 2 år imorn... HiHi stora tjejen jööööö

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards