MariaLicious

Alla inlägg den 29 juni 2009

Av Maria - 29 juni 2009 22:40

gått och blitt sjuuuuuk... f*ck!!!

Har ont i halsen och feber... tog febern nyss och termometern visade nästan 38... Ohhh kul NOT!!!

Jaja får hoppas det bara är någon en/två dags sjuka... för jag har verkligen inte tid att va sjuk...

Ska ju snart åka utomlands en vecka...  och jag döööööör om jag är så mycket som lite sjuk då...!! jag kliver inte på planet då... för då sprängs min öron...!! *gråter en tycka synd om mig själv skvätt*...

Näää ut en liten pissrunda med Nova nu sen hopp i säng... !!

Av Maria - 29 juni 2009 22:32

till hundbadet idag med... fast med D denna gång för Daniel jobbar nämligen...

Va hel skönt ..både Nova och Busan simma massa idag... japp min lilla limpa har faktiskt lärt sig simma *dutti tjej*

Hände även en rätt läskig sak idag... va två små västgötaspetsar som flög på en schäfer blandning vid strandkanten och jäklar vilken fajt det blev de högg varan rejält och ägaren till schäfer blev rejält biten så han stört blödde och fick ett stort öppet sår på handen... Ush va ruskigt faktiskt... hade kunnat sluta ännu illare... =/

Men va faktiskt första gången det blitt sån där fajt på hundbadet ... i alla fall som jag sett...  Sjukt att det inte bli oftare faktiskt eftersom det är så mycket hundar där... både lösa och kopplade...!!

Men mina vovvar skötte sig exemplariskt som vanligt HeHe....!!

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards