MariaLicious

Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Maria - 18 juni 2009 22:48

 

Tog detta kortet på henne idag tyckte det blev såå snyggt o coolt! 

Men imorn kommer hon min lilla skrutta.. för hennes husse skulle festa

så lika bra hon får va hemma hos mig då... ska ju ändå inte göra någonting..

för det blir fest på lördag istället för mig!!


Av Maria - 18 juni 2009 22:20

F*n va skoj det va och spela Wii...snack om det blir mitt nästa köp... måste ju bara ha det...!! Mycket roligare än alla de vanlig tvspelen där man bara sitter och soffan och degar och rör tummarna lite... HeHe...

Så får se om man får nå träningsvärk imorn då av volleyboll och frisbee kastning HaHa... för nå f*n va det jobbigt för armen vill jag lova.. man va ju liksom tvungen att ta i lite... ;)


Av Maria - 18 juni 2009 14:19

lite glass sen ska jag börja göra mig iordning för jag ska dra till D och testa och spela Wiie.. han har tydligen det hemma nu... (tror det är Tobbes)...

Ska bli skoj för jag har aldrig testat det förut... och har alltid vart sugen på att köpa ett själv...!!

Så nu j*vlar ska här spelas HeHe...


Så glass nu först sen dusch sen promenad med Nova och sen spela.. =)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards