MariaLicious

Alla inlägg den 26 juni 2009

Av Maria - 26 juni 2009 23:43

post när jag kom hem... nämligen paket avi från H&M... Jippi...

Så skynda mig och hämta ut det ... hade ju beställt massa fint ...

Men ack va besviken jag blev... båda skorna jag hade beställt va för små fast det va min strl... f*n oxå va ju dem jag helst ville ha ... så de får åka tillbaka...plus en hel del annat som inte alls passa mig.. =/

Men mycket fint behöll jag med... alla klänningarna tex... verkar som att det plagget verkligen är jag... typ det enda jag passar i nu förtiden HaHa... ja va gör man när man är stor som ett tält... *suck*

Av Maria - 26 juni 2009 23:39

mot mamma idag igen... HeHe hon behövde hjälp med att passa Tilly medans hon va borta...

Så har vart där stort sett hela dagen... Guuu sååå söt hon är den där lilla fian... men bra tuff och kaxig har hon allt blitt.. Morra och skällde som en tok när hon träffa Busan här utanför mig... !!

Ja får se vad det blir av den där tuffa damen... =)

Är hon inte för söööööt då så säg!?

Av Maria - 26 juni 2009 23:25

igår med Daniel... va riktigt najs förutom att fötterna värkte av allt stående...

Va rätt många artister där... Robin bengtsson från idol tex HiHi... sööööt han är!!... Janet, Star Pilots, Velvet mfl... Va faktiskt till om med ett band från USA där... va ju lite coolt att de valde att komma till lilla Västerås... HeHe..

Men efter att de va slut drog vi hem eftersom Daniel skulle upp tidigt o jobba stackars liten...Så får bli fest imorn kanske har vi sagt... man måste ju passa på när det är city festival här i stan... och fin väder dessutom..!!

Tog lite pics igår.. men blev ju inte värsta värsta bilder inte... HaHa...

Av Maria - 26 juni 2009 23:23

såg detta på benet imorse... My good va f*n har jag gjort... och jag lovar det ser ännu värre ut i irl... Shit va lätt jag blir blå... och när jag inte ens kan minnas hur jag fått det..då är det fanmej illa...HeHe

Dax för leverpastej (det ska tydligen motverka om man får blåmärken lätt)..

Sjukt ont gör det oxå... *morr*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards