MariaLicious

Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Maria - 8 juni 2009 00:33

kl nio idag.. HeHe... fick bara för mig att göra chokladmuffins med hallon i ... så blev väl klar vid 22.00

Och ja det blev inte så tokiga... men tyvärr inte lika goda som smeten va... *suck*... bakning är nog inte min starka sida tyvärr... HiHi...


Kollade även på Twilight ikväll igen.... Guuu va jag älskar den filmen... shit den va lika bra denna gången...

HeHe tror jag ska bli vampyr jag med.. *asg*...

Näää dax att krypa till kojs snart för imorn ska jag upp super tidigt... ska nämligen följa med min mamma och hämta hem hennes lilla chihuahua från värmland imorn... ska bli spännande... men samtidigt är det lite jobbigt att åka när man vet att man är i värmland... eftersom det känns ju som ett andra hem men ändå inte..!! Bor ju nämligen en viss person där som inte verkar vilja ha kontakt med mig... =/ ... men jaja nog pratat om det... livet är så ibland...!!

Men ska bli skojsigt med en lite chihuahua valp... får se om hon har växt nåt sen sist vi va dit...

Jaja godnatt med er nu... ;)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards