MariaLicious

Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Maria - 17 juni 2009 22:02

blev misslyckat HaHa... som vanligt inte förvånad... Fattar inte varför mitt hår envisas att gå mot det röda hålet för... *grrrr*...

Men jag hoppas det blir bättre när jag slänger i en massa slingor... och sen bleker väl solen håret lite får jag hoppas..!!

Annars får jag väl satsa pengarna på en peruk helt enkelt.. HaHa...


Funderar även på att klippa lugg igen... men är inte helt 100... vore ju trist om jag inte passa i det längre... men men får se hur jag gör... Men lite klipp och lite slingor ska jag i alla fall ta och göra innan midsommar i alla fall...!!

Av Maria - 17 juni 2009 18:34

kaluffsen på huvudet... så man ser lite bättre ut i alla fall... men har en känsla av att jag inte kommer bli nöjd... brukar aldrig bli det nämligen ... för håret blir alltid lite för gult eller antingen ingen skillnad alls.. *suck*

Jaja bara hålla tummarna.. för sämre än va det är nu kan det väl i alla fall inte bli va?! HaHa...

Slänger in en nr102 pärlblond från Mood


Av Maria - 17 juni 2009 14:33

tydligen bort hela dagen... gick och la mig efter jag vart ut med Nova och så... och vakna inte först vid två.... shit alltså då är man bra trött.. HeHe..


Så vad ska jag hitta på idag då... hum ja först och främst hoppa in i duschen tror jag...

Sitter även och spanar på nå sånt här ring in och vinn pogram på tv4+ och hallå anställer de va som helst i rutan eller... ?! Är en tjej som ser helt ruffsig ut i håret har tryckt ner halva sitt axelband från klänning i urringningen... Hallå... dressroom akut eller vad... HaHa...

Jaja alltid finns det nåt man irreterar sig över... *suck*

Näää duschen... hörs babes*

Av Maria - 17 juni 2009 00:37

börjar det bli dax för sängen... men är inte riktigt trött än...

Så blir väl kanske till att spana klart filmen som jag och Daniel började spana på igår... vi orka nämligen inte kolla klart för den verkade ju va en 4 timmar lång eller nåt HeHe....

Nää imorn ska jag försöka få lite saker gjorda här hemma... men ja det har jag ju sagt förut så får se hur det blir denna gång då ... HeHe...

Äh godnatt med er...!!

Av Maria - 17 juni 2009 00:31

så mycket bloggande idag... för jag har nämligen vart hundvakt åt världens sötaste chihuahua valp HiHi... nämligen Tilly...

Ojoj va den lilla skruttfian är modig... hon är f*n inte rädd för någonting... träffa Nova för första gången idag... och det gick jätte bra de nosa på varan och Tilly gav Nova ett antal slick på nosen .. HiHi... och jag är sååååå stolt över Nova... hon va ju så duktig med Tilly.. satt så fint bara och nosade på henne lite... Helt sjukt trodde nämligen hon skulle hoppa och fara och leka rövare som hon brukar ... men inte nu inte hon va världens duktigaste... *stolt matte*... *ler*....

Men får man va så här sööööööt verkligen ;)

Lilla Tilly i min famn .. ;)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards