MariaLicious

Alla inlägg under januari 2009

Av Maria - 14 januari 2009 16:17

jag sov inte borthela dagen... HeHe vilken grej...!!

Och då fast jag inte somna först 05-05:30 imorse... ja det tycker jag va duktig av mig...!!

Gissa vad jag gjorde när jag vakna... jo tränade.. gahhh det är ju så man nästan trillar av stolen eller vad säger ni.. HaHa... Japp Maria tränade helt sant.

Har ju sån där aerobics dvd hemma... så det va den jag slängde på och jag orkade faktiskt hela pogrammet som är på en timme... sjukt bra av mig..

Är ju liksom dax att ta tag i min degiga kropp så idag fick bli början på ett nytt liv *asg*..... får se hur länge detta håller... men ska jag ha en fit kropp till sommaren så lär jag ju va seriös och hålla detta!

Näää nu är det dax för mat.. blir karré och potatis och sallad idag.. mums mums... ;)

Av Maria - 13 januari 2009 22:58

 Boken ***** 5 av 5..Filmen***** 1 av 5...

det en stor varning till alla er där ute som har läst boken Marley och jag..

Guuu se inte filmen... jag såg den nämligen nyss. och what a fuck... va har det gjort..!! de har ju sabbat hela boken jöööö

Jag blev bara surare och surare ju mer jag titta.. Gahhhh det är så grymt irreterande när de ska göra film av en bok som är älskad av massa läsare och sen klåpar de sig när de ska göra filmen... Hallå föddes regissören igår liksom.!!

Så om ni älskar boken lika mycket som jag så gör er en egen tjänst och inte kolla på filmen... det enda ni kommer bli är irreterade... och it´s not fun to be!!! Trust me... ;)

Av Maria - 13 januari 2009 22:44

jag det nya året bara springa iväg och inget vettigt händer..!!

Gahhh jag vägrar att 2009 ska bli som 2008 och 2007 ..Nej tack då tar jag heldre livet av mig själv..!!

Så nej nu är det nog dax att ta sig i kragen jävligt hårt ..trots att det tar emot så fruktansvärt mycket (panikkänslor på hög nivå..=/..)men får väl börja med små babysteg eller nåt...

Går ju inte att gömma sig under täcket längre.. gahhh är ju snart 30 och vart har jag kommit i livet... NADA stans...!!!

Nej nej 2009 ska bli ett bättre år... håller varenda tumme jag har kan jag lova HeHe.


Detta är vad jag vill ska hända detta år.. och vissa är ett måste:

  • Fixa körkort
  • Gå ner i vikt och få en schysst beachen 2009 kropp
  • Ta hål i öronen så man äntligen kan använda fina örhängen..*längta*
  • Tatturera mig
  • Fixa en sysselsättning av nåt slag... liten än så länge
  • Motionera mina hundar bättre
  • Leta ny lägenhet..medans letande fixa i den jag har nu
  • Få bättre koll på ekonomin och bli sparsam

HeHe ja inte vart den liten inte... Guuuu jag känner stressen komma krypande längst ryggraden.. men men bara ta ett djupt andetag eller vad säger ni... HeHe detta fixar jag väl.. HaHa har ju ett år på mig... ;)


Av Maria - 12 januari 2009 02:04

gick på 4:an idag kl 21.00 shit va bra den är... =)

Jag kan typ se den om och om igen.. tror det är mycket för att den inte ens känns som en film utan som verklighet.. skådisarna är så gryma i den filmen...

Älskar hon som speler Emily... sååå skön tjej.. så skulle jag vilja vara...*dröma*

Så ni som inte sett denna underbara film GÖR DET... HeHe ni kommer älska den precis som jag HiHi...

A lot like love ***** 5 av 5 (kan det blir bättre ...NOT)

Av Maria - 10 januari 2009 19:58

det är sååååå roligt att leka med samma boll ;)

Av Maria - 10 januari 2009 19:47

det gör i alla fall jag efter vad som har hänt idag...

Min mamma ringde nämligen mig igår när jag satt och tippa trav och säger att denna helg kommer jag vinna på trav + att jag skulle tippa på någon 6:a som jag inte trodde riktigt på...

Så jag gjorde det... och gissa vad som hände idag då... jo två av mina 6.or vann.. =) och jag fick även 5 rätt... HaHa horoskop is the shit ;)  gav ju inga jätte summor men endå...!!

Det slog in helt sjukt... *ler*... så nu kommer ju jag i fortsättningen alltid köpa en lott eller spela på nåt så fort det står det i mitt i horoskop...

HeHe skojsigt när sånt där stämmer ;)

Av Maria - 8 januari 2009 20:56

vann jag inte... HeHe jag säger ju det jag har nada tur när det gäller att vinna någonting...

Helt sjukt hur man alltid kan ha sån otur...Mitt andra namn borde vara just otur(tror faktiskt det är det fast osynligt)...

Men jaja bättre lycka nästa gång ...är väl tvungen att tänka lite positivt i alla fall!


Ush känner mig så himla depp idag så jag vart snart inte vart jag ska ta vägen... finns inget som är roligt =( vill bara dra täcket över huvudet och typ vakna upp om en månad eller två... Gahhhh life sucks!!

Nyss vart ute sista vändan med hundarna... hum känns som att det är det enda jag gör...springer ut med hundarna hela tiden alltså... HeHe men då får ju jag frisk luft varje dag i alla fall..Alltid nåt!


Av Maria - 8 januari 2009 17:51

få mig och må bättre det vill säga om jag vinner då.. som jag typ aldrig gör... har nada tur... *snyft*

Men men värt ett försök...


KISSIE ÄR BÄST!!!

Det va väl godkänt eller vad säger du ?! ;)

Nää men allvarligt gillar den tjejens blogg.. riktigt skoj och läsa och man längtar själv tillbaka till när man va 18-19... HeHe

Bara hålla tummarna nu då... *ler*




Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards