MariaLicious

Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Maria - 17 januari 2009 15:13

sån där tung dag igen... inget känns roligt och tankarna bara snurrar i huvudet...  =/

Blääää fuck va jag hatar att må så här... har ju glömt bort hur det känns och va riktigt glad och må bra i hela kroppen... Guuu hur känns det?!

Måste va en underbar känsla... hoppas jag får uppleva det nån gång!!


Ja det är verkligen inte lätt att ta sig upp ur det mörka hålet och känna att man mår bra när det bara är tråkigheter som händer runt omrkring än hela tiden... som nu tex... allt detta med morfar...Ja hur ska man kunna må bra då.. Nääää ush , och sen att man inte har nå pengar ja det tar ju på psyket ut av bara den... =/

Näää nu är det tungt..väldigt tungt!! Nåt roligt måste hända....

 NU nu NU

Av Maria - 17 januari 2009 02:35

säsong 3 av svenska hjärtan i brevlåda idag...HeHe.. gillar den serien skrapt!

Så nu har jag alla säsongerna... har just tittat klart på hela 3.an och tänker nog spana på ett eller två avsnitt av säsong 4 med... *ler* kan ej låta bli!

Och sen är det bästa att passa på och spana på sånt man vill när killen min sitter och spelar sitt call of duty.. =)

Näää dax och spana på ett avsnitt då... *love it*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards