MariaLicious

Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Maria - 21 januari 2009 22:37

sugen på lite onyttigeheter nu ikväll.. så jag gick till ica och köpte mig tre as goda munkar (så klart en till älsklingen oxå..åt ju inte alla själv HiHi) och en cola och platta geisha...mums mums va gott , men ike bra för beachen 2009 inte... ajaj!

Jisses hur har jag tänkt bli smal och fit när jag bara håller på och slänger i mig massa onyttigheter och mitt i veckan dessutom... Gahhh nej skärpning!

Men men va gör man när man älskar GoooDDDiiiiiSSSS ;)

Av Maria - 21 januari 2009 00:03

HeHe... jag har inte städat bort julen än.. *asg*... Fy på mig brukar ju annars ta bort det efter nyår.. men detta år blev det aldrig av... så idag plocka jag ur julgranen... HaHa poäng till mig... ;)

Ska fixa bort resten imorn tänkte jag... för jag har fortfarande stjärnor och stakar i fönsterena och det ska ju oxå väck så klart..snart vår ju!!


Men nu är Busan här igen... gött och ha henne hemma igen... =) man saknar ju den lilla bruna när hon borta!!

Ska snart hoppa i säng men först tänkte jag spela lite mer på king.com tänkte jag... *See ya*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards