MariaLicious

Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Maria - 14 januari 2009 19:44

Om man kan det så har nog jag gjort det... Ajjjjjjjj va ont det gör!!

Gahhh tänk att jag alltid skadar mig på nåt sätt så fort jag får lite energi och får nåt gjort... slår f*n aldrig fel!!


Satt och klippte hundens klor och skulle bara lägga ner hennes huvud och så kom min hand ivägen på nåt sätt och snett oxå ..fråga mig inte hur!... sen  small det bara till i handen... Gahhh det gjorde ju inte lite ont... =(

Varför denna otur hela tiden...???!!!

Vad har jag gjort för ont i mitt förra liv??!!

Av Maria - 14 januari 2009 16:17

jag sov inte borthela dagen... HeHe vilken grej...!!

Och då fast jag inte somna först 05-05:30 imorse... ja det tycker jag va duktig av mig...!!

Gissa vad jag gjorde när jag vakna... jo tränade.. gahhh det är ju så man nästan trillar av stolen eller vad säger ni.. HaHa... Japp Maria tränade helt sant.

Har ju sån där aerobics dvd hemma... så det va den jag slängde på och jag orkade faktiskt hela pogrammet som är på en timme... sjukt bra av mig..

Är ju liksom dax att ta tag i min degiga kropp så idag fick bli början på ett nytt liv *asg*..... får se hur länge detta håller... men ska jag ha en fit kropp till sommaren så lär jag ju va seriös och hålla detta!

Näää nu är det dax för mat.. blir karré och potatis och sallad idag.. mums mums... ;)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards