MariaLicious

Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Maria - 20 januari 2009 15:10

runt 06.00 imorse herre gu har ju vänt på dygnet helt.. inte bra jöö!

Näää dax att börja skärpa sig... (host host vet inte hur många ggr jag har sagt det förut)..


Fick nyss höra en hemsk grej som har hänt mina vänner... ush ush får se vart detta slutar.!

Och jag kan ju inte bli att bli så berörd och känna att jag vill hjälpa till direkt liksom... men tyvärr kan man ju inte hjälpa alla så är det...

Men hoppas verkligen det löser sig till det bästa!!


Idag kommer lilla limpan(Busan) tillbaks...HeHe skönt.. har saknat henne.. så nu blir det väl full rulle på hundarna igen..!! Märks att Nova saknar Busan när hon är hos sin husse.. för Nova blir så lugn och ligger mest och suckar HeHe.. gulligt värre sakna "syster" sådär... =)

Av Maria - 20 januari 2009 03:19

sova igen... Gahhh jag är nada trött och klockan är snart halv fyra.. *suck*

kommer jag sova bort hela dan imörn oxå då..!!


Nyss kollat på film.. Nina frisk..den är rätt okej, funkar som en sån där slö film.. har ju sett den 100ggr men men..

Funderar på att slänga på en till eller så går jag upp och sätter mig tills jag blir trött...*suck*


Jaja..godnatt alla där ute!

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards