MariaLicious

Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Maria - 24 januari 2009 23:31

trist jag har det varje helg... gör inget roligt alls nå mer!!

Herre gu vi festar inte ens längre... shit va gammal och tråkig jag känner mig... Så är ju lika bra man skaffar familj *ler* kanske man blir lite mer social i alla fall.. ;)


Näää men allvarligt helgerna är lika tråkiga som vardagarna här.. ser likadant ut varje dag... antingen sitter någon av oss vid datorn eller TV.en och sen blir nån utav oss trötta eller båda och då går man och lägger sig... och där imellan så springs det ut med hundarna då och då! Roligt va?! NOOOTTTT!!

Bläää va trist det är..... och inte f*n vann man på travet heller...

Äh nu går ja...*bye*

Av Maria - 24 januari 2009 11:24

lördag igen då... och shit va snö det hade kommit i natt... ohhh så onödigt tycker jag, jag vill ju ha vår/sommar nu!!!

Så trött på detta snöslasket och att det växlar från svinkallt till mellan kallt.. brrr vill ha värme!

Oh känner mig sådär allmänt seg nu så funderar på att vila en timme eller nåt...*gäsp*..orkar ju ändå inte göra nå vettigt när jag känner såhär...

Jaja ...hörs kanske senare..om jag har nå vettigt att säga vill säga HeHe...

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards