MariaLicious

Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Maria - 25 januari 2009 22:37

sett så många snygga armband nyss.. och snacka om att det kliar i fingrarna om att beställa... för de är inte så satans dyra heller och helt underbara.. Måste ha jöööö ;)

Men ska vänta tills jag räknat ihop alla räkningar så jag vet vad jag har kvar efter allt är betalt.. misstänker att det är nada tyvärr.. så får se om armbands köpet får vänta en månad *stora krokodiltårar*


Gahhhhh va jag vill vinna pengar!!!!

Av Maria - 25 januari 2009 17:21

slut och det är snart måndag igen... och den här veckan som kommer är det mycket som händer för en gång skull... Tycker det kan va lite spritt med grejer istället för att allt packar ihop sig samma vecka men men...

Killen min han är och tränar... han har verkligen blitt duktig med träning.. så stolt!! ..trodde faktiskt att han bara skulle köra en vecka och sen pausa men nej då han kör varannan dag... duktigt värre =)... så  ska jag snart ta och göra mat så det är färdigt tills han kommer hem..  får bli nåt enkelt idag typ makaroner, bacon och ägg.. orkar inte göra nå annat!


Fy f*n vilket blaskväder det är... ush hundarna blir ju som disktrasor när de är ute... tur att den ena av dem har kortkort päls för annars skulle det inte kunna gå och bo i lägenhet.. ush blir såååå blöt och äckligt!!

Näää nu får nog allt solen ta och titta fram så allt detta försvinner!


Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards