MariaLicious

Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Maria - 7 januari 2009 20:37

på folk som köper pälsjackor... och då menar jag så klart äkta päls!!!??

Va f*n....

Blir så arg ..va nyss inne på en blogg där en tjej hade köpt en pälsjacka... och så stoltsera hon med den på 100 kort typ... hallå hur dum i huvud får man bli...???

Stödja djurplågeri.. mmm tufft hurrö.. NOT!!.

Jag fattar inte vad man tänker på när man bara går in och köper en pälsjacka... hallå är det okej att plåga ihjäl stackars försvarslös rävar,minkar,mårdar mfl... för att små pundiga brudar eller vidriga tanter ska ha pälsjacka ...gahhhhhhh

Om ni så jävla gärna vill ha en päls får ni väl för f*n flå er själva då för och ger inte på stackars små djur som inte kan försvara sig!!!

Ohhhh jag blir så sne när jag får se sånt där... jävla idioter säger jag bara!!

Och jag tror jag vet vart många unga tjejer har fått iden med att bära päls ifrån...och det är från pundiga blondinbella...(hon visar ju stolt upp sina pälsjackor och mössor i sin blogg eller i tv...jävla bimbo) hur f*n kan tjejer se upp till henne...??..och sen tycka att det är så snyggt och coolt att bära päls bara för att en blond iqbefriad bimbo gör det...Hallå har ni inte mer vet i huvudet än så???... sorgligt värre!!!

Äh kan inget annat säga än att de som bär päls(äkta päls menar jag då ej fusk)är såååå otroligt pantade så det finns inte ord till det..djurplågare!!!

Av Maria - 7 januari 2009 17:24

verkligen tungt... börjar känna mig riktigt deprimerad igen... Undra om det har med det tråkiga kalla vädret att göra?!... tror inte att det gör saken bättre i alla fall..

Ohhh vill ha sol och värme...så man kan va ute mer... att sitta inne hela tiden det suger.. För hundarna vill ju inte ens va ute när de är så här kallt .. de fryser om tassarna osv...

Bläää va tråkigt jag har det!!!

Inte har jag ätit nåt än heller.. har nada matlust... är mest bara sugen på frukt/bär/sallad... och ja det kan man ju inte leva på hela dagarna!

Nääää nu får f*n nå roligt ta och hända annars dööööör jag!!!


Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards