MariaLicious

Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Maria - 27 januari 2009 23:48

sitt barn... va tycker ni om det..? Ska man amma eller ska man heldre ge flaska?

Började tänka på detta när jag såg en dokumentär om bröstammning på 5:an idag kl nio... och jag kan säga att jag skulle nog helst avstå från att amma mitt barn... Tycker det skulle kännas så konstigt.. jag skulle inte känna mig bekväm alls i den rollen!

Och jag kan tänka mig att visa tänker men -hallå är hon dum eller klart hon ska amma sitt barn... men nej jag vill verkligen inte det.. det är väl varken bra för mig eller barnet om jag gör nåt jag verkligen mår dåligt av och känner mig så fruktansvärdt obekväm i.... då måste det ju va bättre att avstå från det!!

Så jag kommer verkligen ge mitt barn flaskmatning.. kanske däremot pumpar ur mjölk i brösten men jag skulle inte låta barnet suga från brösten .nej tack!!!

Och med detta menar jag inte att det är nå fel med dem som ammar sina barn... utan det jag menar är att alla har rätt att göra det som känns rätt utan att få en pekpinne på sig om att kanske va en dålig mamma för att man inte ger bröstet till sin bebis....

Så vart står ni i den här frågan... Bröstammar du ditt barn eller flask matar du?

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards