MariaLicious

Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Maria - 6 januari 2009 23:09

grymt tråkigt så jag vet snart inte vart jag ska ta vägen... gahhhh this sucks!!!!!

Och vet ni vad min förlvningsring är f*n för liten... får värsta märkena av den och den nyps ibland... guuuu så irreterande!!! Tyvärr tror jag att det kostar en del att göra den lite större om det ens går.. göra mindre vet jag men att göra ringar större har jag aldrig vart med...

Jaja får se hur jag gör.. =/


Ligger här i sängen och skriver har nämligen lånat älsklingens laptop för han spelar nämligen call of duty och då fick jag minsan låna den HeHe..bäst och passa på!!

Ska kanske spana på en film...men inte bestämt vilken än...jaja ska tråka vidare ...*hörs*

Av Maria - 6 januari 2009 19:37

sovit bort hela dagen idag.... vakna runt halv fyra helt sjukt..

Så idag har man ju inte hunnit mer än vart ut med hundarna och duschat... Gahh går ju inte och hålla på så här... blir ju helt knas med allt.. =/ näää dax och få ordning på dygnsrytmen!


Tittade på två filmer i natt.. en av dem va Wall-e ..Shit va bra den va...

Helt klart en film man ska se... ***** 5 av 5 stjärnor får den.

Får se om den blir nån film i natt med... har ju blitt så nu varje natt eftersom killen fick en laptop i julklapp så då kan man ju ligga i sängen och spana på film *ler*...perfekt jööö!!

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards