MariaLicious

Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Maria - 19 januari 2009 22:47

att kasta iväg en beställning till ellos har nämligen inga gardiner att säta upp nu efter julen.. och jag vill bara inte ha samma som jag haft nu i snart två år.... Näää dax för lite förändringar!!

Jag har ju länge vart på jakt efter såna där panelgardiner med trädtryck på....såååå fint! Men aldrig hittat och nu hittade jag på rean... 15:-/m snacka om kanon.. men får ju sy dem själv och ska väl inte va så svårt..

Så klart va ju den vita slut så fick bli svart med vitt träd... men blir nog najs.. HeHe

Blev även lila gardiner till sovrummet.. tänkte ha lila där inne nu... har alltid haft beige och orange... men nej inte denna vår och sommar inte!

Japp bara vänta att detta paketet kommer i brevlådan då... =)


Av Maria - 19 januari 2009 17:42

bara sovit och sovit idag... det har kännts konstigt i kroppen.. oroligt på nåt vis...

Ush känns tungt att min morfar är borta... tror inte man fattat det riktigt... kommer väl en chock när man ska på begravningen kan jag tänka mig.

Fy jag hatar verkligen att gå på begravningar... tror jag vart på sex begravningar under mitt liv... och nu blir det en sjunde... =(


Beställde tre rosor till mormor igår..tyckte det kändes rätt att göra så... vill visa att jag bryr mig...och visa jag finns här om det är något...

Så hoppas hon fick dem idag!

Tycker sååå synd om min mormor... herre gu de har ju vart gifta i över 70 år... och aldrig vart ifrån varandra och nu helt plötsligt ska hon va själv.. nej fy vad hemkst.. lider med henne... Men det är tur att hon har sina barn och barnbarn...Vi kommer ju alltid finnas där för henne!

Nej ush det är tungt nu .. =(

Av Maria - 19 januari 2009 17:38

gick bort igår... =(

Ush finns det nå värre än när en person man älskar

dör... näää jag tror inte det!!

Men jag hoppas att han äntligen fick frid nu ..och så

slipper han ha ont...

*Du kommer blir väldigt saknad morfar min..*

Vila i frid

*love*

Av Maria - 19 januari 2009 17:34

sög rejält igår ..så jag och Daniel åkte till H&M för och spana lite ..har ju nämligen presentkort där som jag fick i julklapp (toppen present)..som jag inte användt nåt än..

Så det blev lite grejer ...mest smink..hitta nämligen inget annat..Förutom en väska som jag ångrar lite att jag inte köpte men men

Detta blev det:

  • Glitterögonskuggor 29,50
  • Glitterögonpenna 29,50
  • En plastring rea 20,00

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards