MariaLicious

Alla inlägg under december 2009

Av Maria - 12 december 2009 14:39

Daniel va hemma från jobbet idag så då passa vi på att dra på loppis på morgonen... Vid första stoppet hitta jag en super snygg skinpall men en annan kärring hann före så den blev inte min *suck*... den hade annars passat så bra i nya hallen...  så för mig blev det bara små små mjukisdjur som Tilly (mammas hund) ska få i julklapp..

Trist det är när man inte hittar nå pang fynd... men men ska nog dra dit på tisdag med... HeHe..


Nyss va vi ute med hundarna på en liten längre promenad i skogen... gött det är att va ute när man kommer in och känner att man fått riktig frisk luft... HeHe ..hur gammal lät jag inte där då... !

Men men gött va det...

Näää kanske skulle ta och hoppa i duschen..

Av Maria - 11 december 2009 19:45

Idol ikväll... det är ju final... egentligen har jag ju nada lust att kolla eftersom det bara är två nötter kvar... HeHe..

Tycker att de som skulle ha stått i final är Tove och Rabih... men svenska folket kan ju inte rösta *suck*....

Men det som absolut inte får hända är att Calle vinner.. alltså då är det kris...

liksom ska killen som knappt lär sig texterna och har allmänt skitigt hårt vinna är det så... ska en lodis blir sverigest idol 2009... nääää ush ush.. vi får hoppas Erik tar hem detta då...!!


Dax och bänka sig snart...

Så vem vinner Erik eller lodis Calle... That´s the question...!!

  

 

Av Maria - 11 december 2009 19:18

Nu har jag vart iväg och tippat med grabbarna grus... (D&T) så nu är bara att vänta på att miljonerna ska rulla in imorn.. HeHe..drömma kan man ju alltid göra..!

Passade även på att hämta ut ett H&M paket... så nu har jag alla Daniels julklappar klara... så klart va det ju en del julklappar till mig själv där i... lite mjukisbyxor,strumpor och sånt tjaffs... bäst och passa på när det är billigt.. men jag va faktiskt i stort behov av nya mjukisar... för de jag har nu är helt utlsitna.. HeHe... så nu kan jag kasta dem... eller så kanske jag skulle sluta gå runt i mjukisar hela tiden mitt lilla fetto ...   ..och kanske satsa på att köpa nå riktigt snygga jeans stället... men vem orkar... !!


Nej nu ska dogsen ut igen... hörs*

Av Maria - 11 december 2009 13:39

Jo det är Daniels namnsdag Hurra Hurra Hurra... HeHe..

Daniel dagen idag så passa på och gratta han imorse...med lite gött...Sjukt vilken underbar flickvän jag är *asg*.... Men lite extra snäll är jag nog allt   

  

Av Maria - 10 december 2009 22:49

  

Mys mys mys....   

Av Maria - 10 december 2009 22:36

Oh nu är jag äntligen klar med fotoboken som min mamma ska få i juklapp... jisses vilket pilleri det är med sånt där.. och få till alla sidorna osv...

Men grymt skoj är det oxå så...

Men i alla fall här kommer en liten blandning av olika sidor...  Jag är nöjd i alla fall... HeHe

  

Av Maria - 10 december 2009 16:08

Glöm ej Unga mödrar på kanal 5 kl: 16:30.... för de som är intresserade..

Jag tänker då inte missa det...!!

Av Maria - 10 december 2009 15:38

Nu har jag fått hem alla bilder jag behöver till min mammas julklapp.. (fotobok med Tilly och lite Ludde..).. så ikväll ska jag faktiskt försöka bli klar med den...

Kanske sätter ut en bild eller två här så ni får se hur det blev...!!


Idag har jag som vanligt inte gjort ett piss.. guu jag blir så trött på mig själv.. vad är det jag väntar på liksom... kommer ju få stressa ihjäl mig sen jööö (packa/rensa inför flytt) ... Gahh nää imorn ska jag f*n sätta i gång..!!!


Fick ännu ett skojigt paket med posten idag *ler*... men kan inte tala om vad det är HeHe... är en liten hemlis än...   


Föresten är det nån mer än jag som reagerar

 över denna smiliesen   ... ????!!!! Lite väl va.. HaHa


Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards